babyboy

hjælp min søn er helt ulykkelig

8 indlæg i dette emne

Min søn på 5 uger, har nu i fem dage været meget ulykkelig og urolig hver gang efter han har spist og skal sove .. kan se at han er rigtig træt, og syns det er lige meget hvad jeg gør .. kan ik få ham til at falde til ro og sove .. hvad skal jeg gøre?

Del dette indlæg

Min søn på 5 uger, har nu i fem dage været meget ulykkelig og urolig hver gang efter han har spist og skal sove .. kan se at han er rigtig træt, og syns det er lige meget hvad jeg gør .. kan ik få ham til at falde til ro og sove .. hvad skal jeg gøre?

Kan han have ondt i maven?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nope .. han har fået zoneterapi og været til kiropraktor .. de ved heller ik hvorfor han er sådan :'(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min søn var også sådan i en periode omkring 5 ugers alderen..... Jeg tror det var noget Tigerspring, og det eneste der virkede var at være helt tæt med mor og sove i arm et par dage.... Så gik det lige så stille over....

Jeg håber at det snart bliver bedre :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nope .. han har fået zoneterapi og været til kiropraktor .. de ved heller ik hvorfor han er sådan :'(

Okay, men måske er det som Troldemor skriver et tigerspring. Kan ikke helt huske hvornår de er der, dem er vi "heldigvis" kommet over ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan han være overstimuleret? De siger jo også fra hvis det hele er for meget... Håber det snart bliver bedre...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Han startede mandag og blev fem uger fredag .. vidste ik der var noget der hed tigerspring .. men så blev jeg det klogere, han kigger meget mere rundt end han har gjort før, så måske det er det?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan også mindes at Josefine havde sådan en periode omkring 5 uger.. jeg tror også på tigerspring :)

Håber det går over meget snart :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER