Oprettet May 26, 2011 Det er bagsiden til et visitkort. Hvilket kan i bedst lide - og hvorfor? Jeg vil også gerne sende en PSE-fil hvis der er nogen der har lyst til at lege lidt med det og gøre det endnu bedre :) 1. 2: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2011 Forsiden ser sådan ud: Og hjemmesiden (som ikke er kommet op endnu så der er ingen grund til at gå ind og kigge) har billederne fra forsiden af kortet med ordene fra bagsiden af kortet på billederne. Kunne dog ikke få teksten på billederne da det vil blive alt for småt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2011 Nu bryder jeg mig ikke om fonten det er skrevet med (man må bare ikke blande store og små bogstaver i min verden!) men jeg er mest til den sidste, hvor det står på "række" fordi det giver et mere roligt overblik og det er ikke så rodet at se på. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2011 Nu bryder jeg mig ikke om fonten det er skrevet med (man må bare ikke blande store og små bogstaver i min verden!) men jeg er mest til den sidste, hvor det står på "række" fordi det giver et mere roligt overblik og det er ikke så rodet at se på. Hmm... hvor ser du små bogstaver henne? :unsure Jeg kan også bedst lide det sidste, men jeg er også ordensfreak :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2011 Hmm... hvor ser du små bogstaver henne? :unsure Jeg kan også bedst lide det sidste, men jeg er også ordensfreak :D U'erne er små - de andre er store! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2011 U'erne er små - de andre er store! Hmmm... ja okay - når du siger det, kan jeg godt se det. Jeg er ellers også vældig sart med sådan noget, men det der spottede mit øje ikke. Jeg er skuffet over mig selv! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2011 U'erne er små - de andre er store! Men det skyldes vel valg af skrifttype? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2011 Jeg er også mest til det kort hvor alle ordene står vandret.... og så måske knap så mange farver... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2011 Men det skyldes vel valg af skrifttype? Jo jo, det var også det jeg skrev i mit første indlæg - at jeg ikke var vild med fonten... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2011 Til visitkort er jeg mest til nr. 2, da nr. 1 godt kan blive forvirrende/se rodet ud - selvom jeg syntes den er lidt sjovere ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2011 Jeg er mest til nr. 1 - fordi ordene ligesom leger med deres betydning :) Det er fedt og giver mening - og passer godt til det du laver :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2011 jeg er også mest til den nederste- altså 2´eren, den er mest overskuelig, og tænker også at den signalere, at har styr på tingene, den anden kunne måske misforståes nemlig... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2011 Jeg kan helt klart bedst lige nr. 2. Jeg kan også godt lide nr. 1, men jeg kan ikke lide at man ikke kan læse ordet til højre, så jeg tror bare det skal vendes så det bliver læsbart. Nu spørger du ikke til forsiden, men håber det er ok jeg lige skriver det. Det ser fint ud, men jeg synes "logoet" er for rodet. Lege er fint nok, men jeg synes du skal vælge en mere læsbar font til konsulent. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2011 Jeg kan bedst lide visitkort 1, fordi det er så "legende", og jeg synes ikke at det behøver være så pænt og ordentligt, når det er en bagside. Dog irriterer det mig lidt at "kreativitet" næsten står på hovedet. Jeg har lyst til at tippe det, så det vender rigtigt, hvis du forstår... Men så vender det jo i samme vinkel som "udfordringer" og så kan det godt være at kortet får lidt ovebalance og bliver for tungt i venstre side? Jeg tror, at jeg allerbedst ville kunne lide en bagside, hvor alle ordene står på skrå, måske visitkort 2, der lige er "rystet" lidt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2011 Jeg kan bedst lide visitkort 1, fordi det er så "legende", og jeg synes ikke at det behøver være så pænt og ordentligt, når det er en bagside. Dog irriterer det mig lidt at "kreativitet" næsten står på hovedet. Jeg har lyst til at tippe det, så det vender rigtigt, hvis du forstår... Men så vender det jo i samme vinkel som "udfordringer" og så kan det godt være at kortet får lidt ovebalance og bliver for tungt i venstre side? Jeg tror, at jeg allerbedst ville kunne lide en bagside, hvor alle ordene står på skrå, måske visitkort 2, der lige er "rystet" lidt :) Hvis du stod med det i hånden, ville du så dreje kortet for at læse 'kreativitet'? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2011 Hvis du stod med det i hånden, ville du så dreje kortet for at læse 'kreativitet'? Det tror jeg, for jeg drejer hovedet nu når jeg læser det på skærmen. :) MEN - jeg er virkelig dårlig til ting der "vender forkert". Af samme grund kan jeg heller ikke tegne et kort for nogen uden at stoppe op og prøve at vende mig i den retning jeg vil gå på kortet. :lol Så jeg er måske lidt mere sart end de fleste med sådan noget. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2011 Jeg kan bedst lide visitkort 1, fordi det er så "legende", og jeg synes ikke at det behøver være så pænt og ordentligt, når det er en bagside. Dog irriterer det mig lidt at "kreativitet" næsten står på hovedet. Jeg har lyst til at tippe det, så det vender rigtigt, hvis du forstår... Men så vender det jo i samme vinkel som "udfordringer" og så kan det godt være at kortet får lidt ovebalance og bliver for tungt i venstre side? Jeg tror, at jeg allerbedst ville kunne lide en bagside, hvor alle ordene står på skrå, måske visitkort 2, der lige er "rystet" lidt :) Jeg er helt enig! Nr 1 er virker kreativt, men ordet kreativit ville jeg lige vende så det stod skrevet nedefra og op (Stadig på skrå, men lige nu ser det ud som om det står på hovedet :) Men jeg er helt klart mest til nr 1. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2011 jeg er også mest til den nederste- altså 2´eren, den er mest overskuelig, og tænker også at den signalere, at har styr på tingene, den anden kunne måske misforståes nemlig... Den låner jeg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2011 mit første indtryk - blev irriteret over det første men det andet er fint :) hvordan blir man legekonsulent? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2011 Jeg sidder lige og tænker på at det irriterende ved 1 faktisk ville være et godt trick. Det er jo ikke på den måde forkert eller noget... Men det er noget, der ville få mig til at pille lidt ekstra ved kortet og måske huske det bedre. Jeg ved ikke, om det kan "fungere" sådan, men måske kunne det også udstråle lidt udfordring og modspil, fordi det hele ikke skal være "helt perfekt"? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2011 Jeg sidder lige og tænker på at det irriterende ved 1 faktisk ville være et godt trick. Det er jo ikke på den måde forkert eller noget... Men det er noget, der ville få mig til at pille lidt ekstra ved kortet og måske huske det bedre. Jeg ved ikke, om det kan "fungere" sådan, men måske kunne det også udstråle lidt udfordring og modspil, fordi det hele ikke skal være "helt perfekt"? Det kan du have helt ret i :) Jeg svarede jo nr. 2, men nu her lidt efter er det nr. 1 jeg husker bedst ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2011 Altså på en skærm er den mere irriterende.. men når du får den i hånden, vil du netop vende kortet - og det er jo sådan noget der "hænger ved" - som gør man husker det :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2011 mit første indtryk - blev irriteret over det første men det andet er fint :) hvordan blir man legekonsulent? Der er ikke nogen uddannelse og der er meget få i DK der kalder sig det. Jeg er ved at blive selvstændig og har derfor valgt denne titel da den siger det jeg gerne vil have og samtidig ikke er et navn der er nogen der har 'patent' på. Så for mig er det 'bare' at kaste mig ud i det og se om det kan bære (ret skræmmende!!) Jeg sidder lige og tænker på at det irriterende ved 1 faktisk ville være et godt trick. Det er jo ikke på den måde forkert eller noget... Men det er noget, der ville få mig til at pille lidt ekstra ved kortet og måske huske det bedre. Jeg ved ikke, om det kan "fungere" sådan, men måske kunne det også udstråle lidt udfordring og modspil, fordi det hele ikke skal være "helt perfekt"? Det var faktisk det der var meningen. Og så er jeg jo lidt 'skæv' og anderledes i min tankegang ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2011 NR 1... jeg elsker den.. og læser med det samme hvad der står.. ser intet "problem" i den måde den står på... :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2011 Jeg er helt klart mest til nr. 1. Jeg synes den signalerer leg og som der står på kortet sjov og ballade. Den anden er lidt for strøm lignet til mig hvor jeg mener der er lidt mere spræl i den første. Del dette indlæg Link to post Share on other sites