Oprettet May 26, 2011 Hej piger... Vil gerne melde min ankomst her på BK. Håber at min tid her blir oplevelsesrig :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2011 Velkommen til dette skønne forum :loveshower Held og lykke med projektet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2011 Tak... Men synes godt nok det er lidt svært af finde ud af... men det kommer jo nok :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2011 velkommen til :) held og lykke med projektet :D :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2011 Velkommen til :balloons er sikker på at du hurtigt falder til herinde og bliver lige så afhængig af forummet som os andre :) :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2011 Velkommen til! :kram2 Held og Lykke med baby-projektet. Jeg har ikke været herinde såååå længe endnu, men kan hellere ikke undvære BK mere :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2011 Velkommen til :) Spørg endelig løs hvis der er noget du får brug for hjælp til ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2011 Hej og velkommen til :balloons Held og lykke med projekt baby. Håber snart du vil stå med 2 streger :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2011 Velkommen til. Håber at du bliver glad for siden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2011 Velkommen til og held og lykke med projekt baby :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites