Dorita

Når hovedet sætter sig fast.

5 indlæg i dette emne

Jeg var hos JM i går, jeg var 37 + 4 og hun sagde at hovedet er ved at sætte sig fast. Fedt tænkte jeg bare.

Så kommer det typiske, bagefter melder alle spørgsmålene sig. Og så er det jo lissom for sent at stille dem <_< Men det kan være I kloge tøser kan hjælpe?

Hvad betyder det egentlig, betyder det at der ikke er lang tid til fødsel? Og i så tilfælde, snakker vi uger eller dage?

Betyder det at baby ikke kan dreje sig rundt, så jeg kommer til at mærke mindre liv?

På forhånd tak :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det betyder egentlig bare at baby er ved at gøre sig klar til at komme ud - men det behøver ikke at betyde før tid.

Det er ikke til at sige om det er uger eller dage.

Det er meget normalt at det sker omkring uge 37.

Ved førstegangs kan det endda være tidligere. og ved fleregangs sker det som regel først senere.

Du kommer ikke til at mærke mindre liv, men du vil helt sikkert få nogle bestemte steder du mærker det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vidt jeg har forstået, så betyder det at baby ikke slår flere kolbøtter :) Men ryggen kan stadig godt skifte fra at ligge i højre side til venstre side.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min jordemoder sagde at babyen stadig kan rotere om sin egen akse, selvom hovedet står nedad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre. Ville da være ærgerligt at skulle undvære den dejlige følelse af liv :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER