Heidi0601

Fars dags gave

14 indlæg i dette emne

Jeg er TOTAL blank for ideer, så vil høre, hvad i finder på, hvis i altså bruger at give det?! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Han får det samme som jeg fik på mors dag - absolut ingenting ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg giver bare lidt øl :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han får det samme som jeg fik på mors dag - absolut ingenting ;)

Det var også min plan, men så kom han alligevel med nogle blomster til mig :loveshower Så nu er jeg jo nød til at finde på noget ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her i huset fik farmand sidste år et billed med et digt på "der handlede om hvor heldig Anna var med den farmand" og hendes små fodspor på.

Det hænger i hans værksted, så jeg glæder mig til at lave endnu ét til ham i år.

Da netto solgte lærreder sidste gang (mener de er 20 x 20) købte jeg 5 stk. Så har jeg i hver fald til de næste par år.

Jeg fik nu ingen ting på mors dag, men her i huset er det også mest (kun) mig der går op i sådanne traditioner. Og så synes jeg umiddelbart også at det er meget mere givende at give frem for at modtage.

Han er super god til at lave overraskelser på alle mulige andre dage, hvor der ikke umiddelbart er en anledning.

Men som nævnt, her i huset for farmand et hjemmelavet maleri, malet af Anna på 1½ år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uha jeg er lidt i tvivl, da min far har næsten alt, hvad en mand i hans alder kunne ønske sig, og tilmed fylder rundt senere i måneden, så vi skal virkelig i tænkeboks med fødselsdagsgaven. Så tror farsdag bliver enten med blomster eller med en lille ting, som ikke bliver alverden, men nok til weberen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er det? :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er den 5.juni

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste og jeg inviterer begge vores fædre + min stedmor med ud og bowle :) Det bliver sgi hyggeligt! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min møgforkælede mand har allerede fået sin gave- en iphone 4 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min far har fået et årskort til Givskud og min mor fik i mors dag hmmm tror i der er en bagtanke der :badgirl :badgirl :badgirl

Min mand hmmmmm det ved jeg ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Michael får et gavekort til kurbad + 60 min. massage af Christina i Fars Dags gave :)

Bagtanken er så, at vi begge to skal afsted :whistling - jeg har nemlig et gavekort dertil i forvejen og jeg ved at de har gravidmassage hvor de tager ekstra hensyn og man ligger på en special briks med hul til maven :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han får det samme som jeg fik på mors dag - absolut ingenting ;)

Samme her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han får det samme som jeg fik på mors dag - absolut ingenting ;)

DITTO

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER