Fru.Evigglad

Hjælp til køb af kørepose

8 indlæg i dette emne

Hvilken er den bedste kørepose? Har igen erfaringer. Kan se at der er mange forskellige priser på sådan nogle poser. Jeg skal primært bruge den til vores babyjogger, synes nemlig godt guffe kan blive lidt kolde hvis det blæser og mor "spurter" (læs lunder) afsted

Del dette indlæg

Jeg har begge gange haft en original voksi

Den har vi været mega glade for

Skal jeg råde til noget, så vælg en med uld dne fremfor dun, den regulerer meget bedre temperaturen

Mærket er nok underordnet, bare det er uld dyne, så handler mærket nok mest om design

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvilken er den bedste kørepose? Har igen erfaringer. Kan se at der er mange forskellige priser på sådan nogle poser. Jeg skal primært bruge den til vores babyjogger, synes nemlig godt guffe kan blive lidt kolde hvis det blæser og mor "spurter" (læs lunder) afsted

Hvor gammel er guffe?

Da vi i i januar 2010 fik Isabella købte vi en sove/kørepose i Babysam til 250 kr på bud pga det var sidste års farver- nem at bruge og hun ligger lunt og blødt i den. Brugte den i klapvognen indtil det lune vejr kom.

Overvejer en Voksi pose til når bettetrolden kommer til december - men har selv svært ved at ånde i uld, så ved ikke om det også ville gælde mine børn?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noah er lige blevet 2 år. Synes måske bare det er lidt overkill med en voksipose når det primært vil være til klapvognen/løbevognen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noah er lige blevet 2 år. Synes måske bare det er lidt overkill med en voksipose når det primært vil være til klapvognen/løbevognen.

Ja ikk. Ved ikke om der ligger en babyvest outlet i nærheden af dig, men der koster køreposen 250 kr i udvalgte farver, (de sender vist også for et fair beløb) ellers er den i Babysams 2011 katalog side 66 til 500 kr

Kan ikke snøres helt så meget ind ved hovedet som Voksi posen men til det formål du har er den super. Og så er den nem at få selerne igennem så den bliver på plads.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja ok, så er jeg enig i at en voksi er at spilde nogle penge

Troede det var til en lille ny

Så ville jeg barte købe den billigeste, Bilka har ofte nogle på bud

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har en fra 7 am - den er så lækker.

Købte den i Babysam.

post-2-091594900 1306437256_thumb.jpg

post-2-093685900 1306437273_thumb.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville anbefale at købe en billig brugt Voksi...

Mange hilsner

Solskin

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER