Stbaby

Indkøb af dagligvarer via nettet

12 indlæg i dette emne

Vi har ikke tidligere købt dagligvarer via nettet men nu er osuma.dk begyndt at levere i vores område, så for et par uger siden skulle det prøves.

Med madplan køber jeg ind til hele ugen og sørger for at få fyldt op i fryser og tørvarer når det er på tilbud.

Det er super god kvalitet, samme priser som i supermarkedet og leveringspris varierer fra 0 - 49 kr alt efter hvor meget man køber og hvilken dag man skal have det leveret.

Man kan vælge mellem at få leveret om eftermiddagen og aftenen og de leverer helt ind på køkkenbordet (for de skal have deres emballage med tilbage). Man kan også få det leveret i køleemballage hvis man ikke er hjemme, men det har vi ikke prøvet, så det ved jeg ikke hvor godt det er.

Kan kun anbefale det :)

(og skulle nogen have lyst til at prøve kan i ved at skrive min mailadresse som anbefaling få 200,- for at købe ind for anden gang i handler - og jeg får også 200,- :))

Del dette indlæg

Jeg har i laaaang tid købt ind hver uge hos nemlig.com (de vandt testen som bedste online dagligvare shop)

Jeg bruger den både derhjemme og på arbejdet og kan kun anbefale den

Kæmpe udvalg, frisk og flotte varer

Og så er der time levering, dvs man skal kun være hjemme fra feks 13-14 eller hvilket tidspunkt man nu vælger, og de leverer også lørdage

Derudover har de også mængde tilbud på feks frugt og grønt som i butikkerne,og alm tilbud altid på feks bleer osv

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er Nemlig.com ikke kun på Sjælland?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så er det bare total nedtur at INGEN levere i vores område :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er Nemlig.com ikke kun på Sjælland?

Åh det kan godt være, det har jeg faktisk ikke undersøgt (bor i København)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stine, jeg kan ikke se man kan skrive din email adr nogen steder. Hvor? Og hvad er den?

Del dette indlæg

Annonce ♥

On 24.5.2011 at 2:25 PM, Morpige said:

Stine, jeg kan ikke se man kan skrive din email adr nogen steder. Hvor? Og hvad er den?

Jeg har ikke prøvet at anbefale nogen før men på deres side står der:

Når kunden bestiller sine varer, skal vedkommende blot skrive, at de er blevet anbefalet af dig, samt din e-mail adresse, i bemærkningsfeltet på betalingssiden (eller sende en e-mail til kundeservice@osuma.dk efter at bestillingen er lagt).

Efter at bestillingen er leveret, modtager I begge en rabatkode som giver jer 200 kr. i rabat på køb af dagligvarer på Osuma.dk.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er rigtig smart, det må være tidsbesparende! :balloon

Det ville aldrig fungere for os, da vi køber kød hos slagteren, fisk hos fiskemanden, grøntsager på torvet, osv :) Omstændigt men også lækkert og hyggeligt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke prøvet at anbefale nogen før men på deres side står der:

Når kunden bestiller sine varer, skal vedkommende blot skrive, at de er blevet anbefalet af dig, samt din e-mail adresse, i bemærkningsfeltet på betalingssiden (eller sende en e-mail til kundeservice@osuma.dk efter at bestillingen er lagt).

Efter at bestillingen er leveret, modtager I begge en rabatkode som giver jer 200 kr. i rabat på køb af dagligvarer på Osuma.dk.

Og min mailadresse er

Super Stine, så er det gjort :) Tak

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så er det bare total nedtur at INGEN levere i vores område :(

Øv :(

Der var heller ikke nogen i vores område, men sjovt nok i byerne omkring os. Osuma skrev på deres hjemmeside at man kunne registrere sig og få en mail når de begyndte i ens område og ca. 6 mdr. efter jeg først havde hørt om dem begyndte de her :)

Når man registrerede sig med mail om at man var interesseret skulle man også skrive postnummer og måske kunne de se at mange i vores postnummer var interesserede og derfor begyndte de her?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv :(

Der var heller ikke nogen i vores område, men sjovt nok i byerne omkring os. Osuma skrev på deres hjemmeside at man kunne registrere sig og få en mail når de begyndte i ens område og ca. 6 mdr. efter jeg først havde hørt om dem begyndte de her :)

Når man registrerede sig med mail om at man var interesseret skulle man også skrive postnummer og måske kunne de se at mange i vores postnummer var interesserede og derfor begyndte de her?

Jeg har ihvertfald tilmeldt mig. så håber vi...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Superbest leverer vidst over hele landet.

Vi bruger dem, har kun ros til dem. De holder en opdateret via sms hvornår de kommer.

Jeg er sååå glad for der kommer en og bærer varerne op på 3. sal for mig :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER