Oprettet May 23, 2011 Håber en af Jer måske kan hjælpe mig. Jeg er lidt ked af det her til aften. Jeg pletbløder og ved ikke hvad det betyder og bliver derfor lidt bekymret og bange for at der er noget galt med mig. Jeg stoppede med P-piller midt i Marts og har haft en cyklus på 27 dage indtil denne måned, hvor den lå på 28 dage - alt sammen rimelig normalt. Men sidste gang lod jeg mærke til at jeg pletblødte lidt før ægløsning. Dette var dog i forbindelse med samleje, så tænkte at vi nok havde været lidt for "voldsomme" men nu sker det igen i denne måned :( 1. menstruationsdag var den 14. Maj og jeg blødte til og med den 18. Og nu er jeg bare nervøs over at jeg pletbløder nu. Ved at det ikke er menstruation, da jeg lider frygtelig voldsomt under PMS :( Og havde kunne mærke både fysiske og psykiske forandringer såfremt det var. Men hvad er det så?? Har googlet og kan ikke finde frem til noget andet end at man skulle få foretaget celleskrab såfremt man pletblødte, men har jeg fået foretaget og var til gynækolog i slutningen af Marts hvor alt umiddelbart skulle være normalt. Ved I hvad der kan være grund til at jeg pletbløder? Kan det have noget at gøre med ægløsning? Jeg skal først have ægløsning om et par dage. Og jeg plejer at vide når der er ægløsning, da jeg får noget meget specielt udflåd og får ondt. Vi forsøger ikke at blive gravide endnu. Vi går først i gang efter næste blødning, da jeg skal igennem en masse scanninger her i slutningen af Maj. Derfor har vi beskyttet os. Så der er heller ingen chance for at jeg er gravid. Og så vil jeg lige høre jer om I har nogle gode råd ang. PMS. Jeg lider så frygteligt af det. Både fysisk og psykisk. Det påvirker også min familie og jeg har været sygemeldt et par dage op til mens nu, fordi hele min verden ramler sammen. Er meget bange for at der ikke er noget at gøre ved det. Kender I nogle tricks? Mange hilsner og tak til jer, der har taget jer tid til at læse min roman. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2011 Har desværre ikke nogle gode råd/erfaringer, men synes da lige du skulle have et par af disse: :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2011 Hvilken farve har blodet? For det kan jo være gammelt blod der kommer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2011 Har desværre ikke nogle gode råd/erfaringer, men synes da lige du skulle have et par af disse: :kram :kram Mange mange tak :) Utroligt hvor meget et cyberkram kan varme. Mange tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2011 Hvilken farve har blodet? For det kan jo være gammelt blod der kommer :) Det er sådan brunligt. Jeg er ret sikker på at det er gammelt blod. Men hvordan kan det være at det kommer nu? Og er det nogenlunde normalt? Tusind tak fordi du tager dig tid til at svare :) Jeg har så mange dumme spørgsmål, men jeg har aldrig lagt mærke til min krop før, da jeg har haft et lidt vanskeligt forhold til den. Så nu hvor jeg skal ligge mærke til forandringer og lære den at kende, bliver jeg frygteligt frustreret over hvad der sker i min krop, når det ikke er noget man sådan lige hører om. Og synes bare der er så meget modgang lige nu. Så jeg er bare så overdrevet følsom altså :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2011 Jeg kan få udflåd med gammelt blod op til en uge efter mens. Så det er ganske normalt. Det er os ganske normalt at man aldrig har lagt mærke til sådan noget før. Der har man jo ik haft en grund til det. Der har det jo bare kørt på skinner ;) Der vil højest sansynligt komme flere ting du synes virker unormale og underlige, men de er sjældent så underlige at der ikke er andre der har oplevet det samme :) Du er velkommen til at spørge herinde så meget du lyster :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2011 Jeg kan få udflåd med gammelt blod op til en uge efter mens. Så det er ganske normalt. Det er os ganske normalt at man aldrig har lagt mærke til sådan noget før. Der har man jo ik haft en grund til det. Der har det jo bare kørt på skinner ;) Der vil højest sansynligt komme flere ting du synes virker unormale og underlige, men de er sjældent så underlige at der ikke er andre der har oplevet det samme :) Du er velkommen til at spørge herinde så meget du lyster :kram Du er simpelthen en engel! Tak for at svare mig og tak for at få mig til at føle mig velkommen og ikke mindst for opmuntringen. Det er simpelthen guld værd! Nu er jeg straks mere rolig! Puha... Tusind tusind tak!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites