Guest

Neutrale farver?

7 indlæg i dette emne

Vi kender jo ikke kønnet på den lille drillepind der kommer til august, så alt vi køber er i neutrale farver.

Jeg har så nogen møbler (umiddelbart en kommode og en tremmeseng) jeg gerne vil have malet til den lilles værelse, men jeg er i tvivl om hvilken farve det skal være. Jeg havde tænkt på hvide, men vil gerne have noget farve ind i værelset så det ikke kun bliver hvidt.

Hvis vi når det har jeg planer om at væggene skal males i en lys gul farve.

Hvilke farver vil I sige er neutrale farver?

:glad

Var lidt i tvivl om hvor jeg skulle ligge den så har også oprettet en tråd i "Babyudstyr mv." ;)

Del dette indlæg

Jeg ville også vælge gul, det er så friskt men i mine øjne helt klart neutralt. :) Orange synes jeg også er neutralt, men jeg har svært ved lige at gennemskue hvad det skulle være pænt til :blush:

Hvis der er noget, der er mere af (f.eks. stole til et bord) så kunne man vel male en stol i hver farve, f.eks. blå-rød-grøn-gul eller lilla-orange-grøn eller hvad man nu synes er smart :)

Jeg tror også at det kunne være pænt at male nogle ting i sandfarve, så bliver det ikke så "ferskt" som det måske kunne blive i hvidt, men stadig neturalt + det er sikkert nemt at peppe op i pige/dreng-farver når barnet kommer :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvad med noget lysgrå eller en beige...

Del dette indlæg

Annonce ♥

I mine øjne er gul, hvid, sort, grå, brun, beige og andre farver i den dur neutrale. Grøn kan også gå, især hvis det bliver kombineret med nogen "pige-farver", hvis det viser sig at være en pige.

Ellers kan I jo bruge gulvtæpper, gardiner, plakater, sengetøj eller wallstickers til at få farve ind i rummet :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tænker gul, grøn, orange, beige, grå, hvid.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tænker helt klart lime grøn, da det går super til rød og pink :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Brun er også en neutral farve. Brun og pink, turkis eller lilla er SUPER flot :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER