Oprettet May 22, 2011 Ganske kort - jeg vil ha' en hulahopring til træning, men skal det være 0,7 kg eller 1,5 kg eller endnu tungere??? :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2011 1,7 hvis du vejer over 60 kg. Det er ihvertilfælde det jeg har læst mig frem til har fundet følgende 102 cm (4B) ringen er vores mest populære hulahopring og passer til de fleste. det er den på 1,7 den skal jeg have bestilt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2011 Min første var på på 1,2kg... det var for lidt.. nu har jeg en 2,2kg og det er hårdt nok for ryggen så synes en 1,7 lyder som et godt valg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2011 Jeg stemmer i koret med 1,7. Jeg skal til powerhoop-workshop i næste måned og så øve mig helt vildt hele sommeren, for til september skal jeg på instruktørkursus og så have hold fra oktober. ....og jeg der bare ikke kan få de der børnehullaer til at holde sig oppe mere end max 3 omgange!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2011 Takker :super - jeg køber straks en 1,7 kg ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites