Oprettet May 21, 2011 Har I gode tips til at komme ovenpå, når dagen bare er øv? Det sker heldigvis sjældent, men i dag er sådan en dag, hvor jeg mest af alt har lyst til at sætte mig ned og tude og gå i seng igen. Jeg burde læse til eksamen, men kan slet ikke tage mig sammen. Synes min opgave er dårlig, vægten går den forkerte vej, nabotvisten går nok i retten, synes tøjet er for småt, huden fyldt med for mange røde prikker og huset roder helt vildt. Men jeg har det jo godt! Vi har begge fine jobs, økonomien fejler intet (heller ikke selvom vi skulle tabe nabo-tvisten, der er bare sjovere ting at bruge pengene på), ingen alvorlige sygdomme i nærmeste familie, glade unger, og en skøn mand. Hvordan kan jeg overbevise min tristhed om at den skal gå sin vej? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2011 Når jeg er i det humør, plejer det faktisk at hjælpe at jeg giver mig selv lov til at være lidt ynkelig... Jeg får også tit de perioder, ved mig vare der som regel en uges tid af gangen!!! Og lige nu er jeg inde i en.. Synes alle andre er heldige, og jeg er den mest uheldige i verden - 2. SA indenfor få måneder, skal flytte i en lejlighed(som jeg ikke kan finde!!) og jeg bliver arbejdsløs og kan ikke finde job - så har jeg inviteret en ven på besøg sammen med min kæreste..Og vi hygger, rodet, spiser is, burgere og ser film :) DET ER FANTASTISK! Og fo rmig hjælper det - at give mig selv lov til at være lidt ynkelig, og synes det er synd for mig at være MIG :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2011 :kram kan genkende flere af de ting som du skriver :kram for mig hjælper det, at jeg giver mig selv lov til at være ked af det... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2011 Ja det er lige sådan i dag er. En rigtig ynke dag. Hvor er jeg glad for at jeg har chokolade i køleskabet. Det er absolut det eneste der kan kurere sådan en dag! :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2011 Ja det er lige sådan i dag er. En rigtig ynke dag. Hvor er jeg glad for at jeg har chokolade i køleskabet. Det er absolut det eneste der kan kurere sådan en dag! :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 Chokolade gør alting bedre... :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2011 jeg har også en øv dag i dag og så skal det altid lige passe med at jeg intet chokolade eller slik har herhjemme... <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2011 Kender godt de dage, men jeg har faktisk fundet en "kur". Måske lyder det mærkeligt, men for mig virker det, og det bedste ved det, msn behøver ikke engang at tro på at det virker. Det kurerer eksamens angst, trøste spisning, og dumme dage... Det kaldes EFT Emotional Freedom Tapping. Prøv at søge på youtube, der er rigtig mange videoer med teknikken. Jeg har lidt af sindssyg eksamensangst, nu kan jeg gå til eksamen uden sommerfugles i maven, fuldstændig rolig :loveshower Mine angst anfald er væk, og de har været så slemme at jeg har været indlagt... I kan jo kigge lidt på det, måske du kan bruge det, ellers har du måske fået et godt grin over hvor tosset jeg er, og det er måske nok i sig selv.. :balloon Det fede ved det er at det kan gøres i bilen, i badet, på toilettet, på kontoret og tager kun et lille minut eller to... Ønsker jer alle en fantastisk weekend. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2011 Sjovt melon, det system har jeg lige lært i en anden forbindelse og det virker bare! (Tanke felt terapi kaldte min veninde det) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2011 Det er lige netop det på dansk og det er så nemt at man tror det er løgn, men det er lige så fantastisk... Jeg bruger det når jeg er sur på manden eller på jobbet, hurra hvor det kan læse op for negative tanker Har ikke prøvet det som slanke kur endnu, men det er næste skridt... Knus Pia Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2011 Det er lige netop det på dansk og det er så nemt at man tror det er løgn, men det er lige så fantastisk... Jeg bruger det når jeg er sur på manden eller på jobbet, hurra hvor det kan læse op for negative tanker Har ikke prøvet det som slanke kur endnu, men det er næste skridt... Knus Pia Det er super godt. Nu kørte jeg lige halvdelen af programmet igennem på youtube og jeg har det allerede bedre. Vil dog indrømme at jeg også lige spiste 3 stykker Marabou med Daim :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2011 Tak for alle jeres opmuntrende ord. Er blevet enig med manden om at vi sætter advokat på nabosagen, så må det koste det ekstra. Men orker ikke at tænke mere på det. Tror det bliver meget godt at få ud af hovedet. Har ellers spist alt for meget guf i dag. Vi havde et par hveder til overs som vi spiste i eftermiddag plus en is... Og så er manden lige kommet med en flødebolle :badgirl Nå, projekt vægttab starter først 1. juni :balloon Jeg må kigge nærmere på det der EFT en dag, hvr jeg har lidt mere overskud... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2011 [/media] Det er super godt. Nu kørte jeg lige halvdelen af programmet igennem på youtube og jeg har det allerede bedre. Vil dog indrømme at jeg også lige spiste 3 stykker Marabou med Daim :) Lægger lige en video ind der netop handler om at tænke negativt om sig selv, jeg gør det foran den bærbare i starten men gentager på dansk. Ofte gør jeg kun rutinen en enkelt gang i gennem, især når jeg har gjort det nogle dage.... God fornøjelse [ Del dette indlæg Link to post Share on other sites