Oprettet May 21, 2011 Jeg havde en masse babytøj, babyting, babyseng osv. Har prøvet at sælge det og har også fået solgt en smule, men NU skulle det væk. Tog ALT, uden at se hvad der var og kørte til mødrehjælpen. Bla. en flot babyseng, en klapvogn, to cykelstole, en autostol, en flyttekasse med legetøj og 2 sække med tøj (hvor den ene var mærketøj som molo, katvig, wheat osv.) Kom til den konklusion at den tid jeg bruger på at prøve at sælge det + den irritation gennem det sidste år ved ikke at få det solgt var værre end de 1000 - 2000 jeg ville kunne få hvis alt blev solgt ikke var pengene værd. Hvor er det dog dejligt at det nu er væk!! Og så pudser jeg glorien for de blev SÅ glade inde hos mødrehjælpen, og jeg ved hvor mange de kan glæde med tingene til billige penge og overskuddet til de stakkels mødre og børn der har problemer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2011 :super super initiativ, måske man skulle gøre det samme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites