Nitzen1987

Løbetræning med en lille skade i foden

4 indlæg i dette emne

Jeg snublede op af trappen for en uge siden og har i den forbindelse haft lidt ond i foden lige siden... Jeg har egentlig forsøgt at holde min fod i ro, men vurderede at den var så god igen at jeg godt kunne tage en løbetur i dag (skal til kvindeløb på tirsdag) jeg kunne dog tydeligt mærke min højre fod, da jeg løb her til morgen, ikke at det gjorde meget ondt, jeg kunne sagtens holde det ud, men spørgsmålet er om det skader mere end det gavner at løbe, hvis jeg stadig kan mærke skaden i min fod? Hvad mener I?

Del dette indlæg

Uden at vide noget eller gøre mig klog på noget, så ville jeg ikke selv gøre det. :)

Jeg har det selv sådan, at hvis det gør ondt, så lader jeg være med at træne. Og det prøver jeg at lade være med, indtil det holder HELT op med at gøre ondt. Og jeg skriver "prøver" fordi det nemlig kan være supersvært, for man vil jo gerne igang, og det føles lidt som en dårlig undskyldning at man ikke gør det. Eller, sådan har jeg det i hvert fald ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er lige omvendt, hvis det bare gør lidt ondt, ville jeg helt klart komme afsted :) jeg har tit problemer med ømhed bag på mit knæ men så lunter jeg en lille tur alligevel og oftes forsvinder smerten når jeg er blevet varm

hvis det er slaget kan det gøre ondt længe, men tror derfor ikke nødvendigvis det bliver værre af at prøve

mit råd er , afsted med dig :) og lyt efter signalerne, bliver det værre stopper du op og går hjem, bliver det bedre så fortsætter du :)

´Hilsen hende der også skal løbe kvindeløb på tirsdag :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er lige omvendt, hvis det bare gør lidt ondt, ville jeg helt klart komme afsted :) jeg har tit problemer med ømhed bag på mit knæ men så lunter jeg en lille tur alligevel og oftes forsvinder smerten når jeg er blevet varm

hvis det er slaget kan det gøre ondt længe, men tror derfor ikke nødvendigvis det bliver værre af at prøve

mit råd er , afsted med dig :) og lyt efter signalerne, bliver det værre stopper du op og går hjem, bliver det bedre så fortsætter du :)

´Hilsen hende der også skal løbe kvindeløb på tirsdag :D

Enig! :ditto

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER