Oprettet May 19, 2011 Nu er jeg så heldig at jeg har kunnet låne mig til rigtig meget børnetøj. Men det vil jo også sige at det på et tidspunkt skal leveres tilbage - og så vil jeg jo gerne sikre mig at tøjet kommer tilbage til rette ejermand. Så jeg kunne rigtig godt tænke mig at lave nogle markeringer i nakken på tøjet - men hvad skal jeg gøre det med? Går en normal sprittusch af i vask? Eller hvad med sådan en til at skrive på cd'er med? Eller måske en lille klat negelak? Eller skal man have en specifik til tøj? Andre ideer? (er for doven til at sy en lille snor i) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 19, 2011 Jeg har en textil tusch fra Penol, den er god og går ikke af i vask. Jeg mærkede lånt babytøj med mors initialer, så jeg kunne finde rundt i hvem jeg havde lånt hvad af. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 19, 2011 Ellers ri/sy et kryds eller noget i med forskellige farver tråd, og notér hvem der har hvilken farve :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 19, 2011 Tekstiltush kan købes i boghandlen, koster ikke alverden og fåes i forskellige farver og tykkelser. Skriv på vaskemærket, da det lige som alt andet tush kan trænge igennem stof, og det ser knapt så pænt ud når der står spejlvendt navn i nakken på ungen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2011 Jeg skriver også med en textilpen købt hos boghandleren i et vaskemærke. De er ikke specielt dyre og det holder i vask. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2011 Tak for råd! Jeg har i dag købt en textilpen i Bilka. Del dette indlæg Link to post Share on other sites