Anna1980

skal man købe en skråstol også?

15 indlæg i dette emne

sidder og tænker over alt det udstyr jeg skal have købt til vores mirakel. nogle steder står der at man skal have en skråstol og andre siger det er usundt for barnet at bruge... hvad er jeres erfaringer????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde én til Isabella, og hun brugte den også en del lige i den periode hvor hun lige knap kunne sidde selv. Jeg har så solgt vores igen, da jeg ikke troede vi skulle have flere, men jeg regner med at købe en brugt til den lille nye. Det er alligevel begrænset hvor længe de bruger den, og jeg vil ikke give 5-600 kr for en ny ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lånt mig frem til en, og tror vi bliver rigtig glade for den. I mens baby er ret ny har de vist ikke godt af at sidde der for længe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har haft skråstol til alle tre, og jeg kunne ikke ha undværet den. specielt til de to store var de bare guld værd. så sad den ene i sin skråstol mens jeg skiftede den anden f.eks.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde ikke skråstol, og har ikke mangler den. :)For os var det lige så fint at lægge ham på et tæppe, hvor han kunne få lov til at være aktiv og bevæge kroppen. :) Og da han først kunne sidde op, så kom han til at sidde i højstolen, hvis han ikke gad ligge selv.

Mit råd er, at I venter med at købe en til I ser om det er noget I får et reelt behov for.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en og ville ikke have undværet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan jo også købe skråstole, der kan justeres, så de ligger helt ned. Det er bedst for babyen, når den er helt lille. I takt med at den vokser, så kan man rette ryggen mere og mere op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft til dem begge og brugt den meget. De var fx gode at sætte barnet i når man sku lave mad, så ku de stå på bordet, i øjenhøjde og "være med", ligeledes på toilettet hvor de kunne sidde og kigge stedet for at ligge på gulvet, når man fx var i bad og sku være derude i længere tid. Emilie sad også i sin da hun begyndte på skemad og var for lille til højstolen. Vi købte vores på nettorvet til 300 kr og solgte den for 250 på dba.dk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan jo også købe skråstole, der kan justeres, så de ligger helt ned. Det er bedst for babyen, når den er helt lille. I takt med at den vokser, så kan man rette ryggen mere og mere op.

Ja det er vigtigt den kan justeres så de ikke selv skal bare deres rygs vægt som spæd, det ikke godt nemlig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde også en til Christina og ville ikke have undværet den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde også en til vores unger og ville bestemt ikke have undværet den. Vi brugte den også, da de startede med grød og stadig ikke helt kunne sidde i højstol, så sad de i skråstolen og fik grøden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er lidt no-go omkring skråstole i min verden så det har vi aldrig haft og har aldrig manglet den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde, men brugte den meget få gange... Så her var den ikke nødvendig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er lidt no-go omkring skråstole i min verden så det har vi aldrig haft og har aldrig manglet den

Ditto!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte een da jeg ventede vores søn, men fik aldrig rigtig brugt den mere end en enkelt gang. Har pakket den ned og gemt dem til nummer 2, men tvivler på at vi får brugt den meget mere næste gang...

Mange hilsner

Solskin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER