TakForDenneGang

Puha! :-(

14 indlæg i dette emne

Øv øv.. i går eftermiddags da jeg var på toilettet, opdagede jeg lidt brunligt på papiret.. Det har så efterfølgende ikke været noget HVER gang jeg har været på toilettet og har ikke flere eller kraftigere smerter i underlivet end jeg har haft siden jeg fandt ud af, at jeg er gravid for en uge siden..

Har sendt min læge en mail om der er noget at gøre eller om det eneste er, at se tiden an og vente..

Men øv hvor er det bare så forvirrende ikke at vide, om baby stadig er der eller ej :boo :boo :gal :( :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv øv.. i går eftermiddags da jeg var på toilettet, opdagede jeg lidt brunligt på papiret.. Det har så efterfølgende ikke været noget HVER gang jeg har været på toilettet og har ikke flere eller kraftigere smerter i underlivet end jeg har haft siden jeg fandt ud af, at jeg er gravid for en uge siden..

Har sendt min læge en mail om der er noget at gøre eller om det eneste er, at se tiden an og vente..

Men øv hvor er det bare så forvirrende ikke at vide, om baby stadig er der eller ej :boo :boo :gal :( :(

Jeg tror ikke at du skal være nevøs, hvis ikke at der har været noget, andet end den ene gang, og ikke så længe det er brunligt, så tyder det jo på at det er gammelt blod... Men håber da snart at lægen giver dig et svar, for det er ulideligt at gå i uvished...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke at du skal være nevøs, hvis ikke at der har været noget, andet end den ene gang, og ikke så længe det er brunligt, så tyder det jo på at det er gammelt blod... Men håber da snart at lægen giver dig et svar, for det er ulideligt at gå i uvished...

Har haft det flere gange siden i går, men heldigvis ikke så meget.. :)

Har fået svar fra lægen.. Jeg skal kontakte dem, hvis jeg får kraftige smerter eller blødning, så de kan henvise mig til en gynækolog til scanning :) ellers er der ikke andet at gøre end, at vente... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv øv øv :boo

Håber sådan det går i selv og alt er ok.. Du må endelig opdaterer os.

Jeg krydser alt hvad jeg kan :bd

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber stadigvæk din lille er derinde :goodluck Det er jo ikke sikkert det er noget - mange kan godt have lidt brunligt udflåd, så ligemeget hvad er det bare op med benene og få manden til at hygge lidt om dig, så du kan få slappet lidt ekstra af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber ikke det er starten på en SA!!! Krydser fingre for at spiren bliver derinde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak skal I have :)

Jeg har i dag bestilt tid til en tidlig skanning på en privatklinik, så manden og jeg forhåbelig kan se vores lille bebs ligge godt og trygt i dens lille babyhule :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Skal til skanning på onsdag.. Så må vi se om bebs stadig gemmer sig derinde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal til skanning på onsdag.. Så må vi se om bebs stadig gemmer sig derinde...

Held og lykke :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke :goodluck

Mange tak.. Ihh jeg syntes at der er længe til onsdag <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha ja man føler der er længe til onsdag.

Jeg håber det bedste for dig og så længe du ikke bløder mere eller har ondt så burde der ikke være noget.

Sidste gang jeg var gravid havde jeg selv noget brunligt udflåd men det heldigvis kun ved det og jeg fik en dejlig pige :loveshower

Sender lige en masse :bd :bd :bd :bd

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha ja man føler der er længe til onsdag.

Jeg håber det bedste for dig og så længe du ikke bløder mere eller har ondt så burde der ikke være noget.

Sidste gang jeg var gravid havde jeg selv noget brunligt udflåd men det heldigvis kun ved det og jeg fik en dejlig pige :loveshower

Sender lige en masse :bd :bd :bd :bd

:kram

Tak :kram

Det har ikke været noget siden tidligt i går morges.. og har ikke mere ondt end jeg havde, da jeg fandt ud af, at jeg var gravid..

Men kan nu ikke lade vær med at tænke på, om bebs er der endnu og har det fint..

Dejligt at høre om din pige.. det hjælper :loveshower og masser af :bd til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kram

Det har ikke været noget siden tidligt i går morges.. og har ikke mere ondt end jeg havde, da jeg fandt ud af, at jeg var gravid..

Men kan nu ikke lade vær med at tænke på, om bebs er der endnu og har det fint..

Dejligt at høre om din pige.. det hjælper :loveshower og masser af :bd til dig

Det er meget normalt at have brunligt udflåd i starten, som de andre siger, er det oftest gammelt blod. Så længe det ikke tiltager og at du får flere smerter. Hvis du får det, skal du absolut ringe til din læge og få akuttid eller til vagtlægen.

Jeg oplevede det samme i min første graviditet og har da også haft lige brunligt slim her de sidste dage, men ikke noget jeg synes er alarmerende.

Men selvfølgelig er det bekymrende, for man vil jo så gerne beholde sin lille :baby1 derinde.

Jeg hepper alt hvad jeg kan på dig og er overbevist om at alt er vel til scanning på onsdag. :yay

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER