Tmm

Er lidt fortvivlet

7 indlæg i dette emne

Hej i søde tøser ,

Vil lige spørge jer forskellige om hvornår og hvor meget i har taget på indtil nu .

Altså jeg er i uge 20 nu og har stadig tabt mig 3.5 kilo ( altså ikke taget noget som helst på ) skal jeg være bekrymret?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej i søde tøser ,

Vil lige spørge jer forskellige om hvornår og hvor meget i har taget på indtil nu .

Altså jeg er i uge 20 nu og har stadig tabt mig 3.5 kilo ( altså ikke taget noget som helst på ) skal jeg være bekrymret?

Var du overvægtig inden du blev gravid? Så kan det vist godt have noget med det at gøre. Hvad siger læge og jordemoder?

Du kan læse lidt i denne tråd om hvor meget de forskellige gravide har taget på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var du overvægtig inden du blev gravid? Så kan det vist godt have noget med det at gøre. Hvad siger læge og jordemoder?

Du kan læse lidt i denne tråd om hvor meget de forskellige gravide har taget på.

Hejsa - nej ganske normalvægtig , og det undre mig bare meget , for jeg er dernede hvor jeg inden jeg blev gravid havde forsøgt at kæmpe mig ned på den vægt jeg har nu uden at lykkes , har tabt mig 3.5 kilo det lyder ikke af meget jo , og det kan vel komme på én gang at jeg tager på, jeg ved det ikke ! har ikke snakket med nogen læge eller andet om det , for det er kun når jeg vejer mig at tallene virker voldsomme , for jeg har det fint i dagligdagen , jeg går ikke rundt og har ondt :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke du skal være bekymret, spiser og drikker du rigtigt er det fint. Du kan næste gang ved jm eller scanning lige spørge indtil om at få en vægt skøn af baby så du kan se at den ingen last lider :)

Jeg havde en veninde der også gik indtil uge 30 uden at tage på, og så kom der alligevel 7-10kg snigende til sidst..

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ikke taget på da jeg ramte uge 20.. nu rammer jeg snart 31 og vægten siger +9 kg.. så pludselig går det stærkt

Er du utryg så tag en snak med din læge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gik også og tabte mig lidt i starten. Først omkring 21+? begyndte jeg så småt at tage på. Jeg er nu 28+5 og har taget 5,5 kg. på indtil videre. Det kommer lige pludselig, så så længe du spiser og har det godt ville jeg ikke være bekymret. Men hvis du er så tag fat i JM eller læge for det er ikke sjovt at gå og være bekymret. Så hellere ringe en gang for meget til læge eller JM.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:) Tak for jeres besvarelser .

Må bare væbne mig med lidt tålmodighed så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER