Guest

Robotstøvsuger

17 indlæg i dette emne

Vi er i gang med at få lagt trægulv herhjemme i hele underetagen og det gør at alle rummene kommer i samme niveau. Vi overvejer derfor at få en robotstøvsuger, da vi ærlig talt godt kunne være bedre til at støvsuge til hverdag.

Vi har to katte herhjemme, så der ligger en del hår rundt omkring, så er vi mig og manden og til august dukker den lille op. Gulvet bliver et træ-gulv. Rummene den skal bruges i er stue, spisestue og køkken. Robotstøvsugeren skal kunne klare foranstående.

Nogen der har erfaring med en robotstøvsuger? Nogen I vil anbefale eller nogen I ikke vil?

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ingen personlig erfaring, men jeg har kun hørt godt om denne i forhold til at man har dyr.

Overvejer selv at finde penge til den engang :rolleyes

Roomba Pet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Roomba Pet og den er rigtig god. Jeg er glad for den, men bruger nu alligevel den almindelige støvsuger i weekenden når vi er hjemme fordi det er hurtigere.

Den har det dog med at snuppe lamelgardinerne, så de og lignende skal lige hænges op inden den kører.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke selv prøvet den, men min svigermor havde én på et tidspunkt og hun var bestemt ikke begejstret, så den røg ud igen.

Men det kan jo være at de er blevet bedre siden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal lige siges at det KUN er roomba pet jeg har hørt godt om!! Havde selv fundet nogle lidt billigere, ikke Roomba udgaver - og dem har jeg kun hørt skidt omkring.. Så tror virkelig hvis man skal, så kan det altså betale sig at give de 1000kr ekstra..

Og ja, har også hørt man selv lige skulle tage hjørner og sådan en gang i ugen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har en texas robot støvsuger. Jeg så testen i rabatten, og købte den, som fik bedste karaktere af private mennesker, det var også den billigste.

Jeg brugte den faktisk ikke rigtig, fordi vi havde gulvtæppe på, og vores hund havde gnavet i det, så hvis robotten kørte, hvor bidemærkerne var, så endte den med at tage nogle af trådene med.

Men efter vi har fjernet gulvtæpppet, er robotten kommet frem igen, og bliver brugt 3 gange i ugen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi fik en i bryllupsgave juni 2009. Vi ELSKER den. Selvfølgelig skal man stadig bruge den almindelige til sofa, paneler osv.

Vi har lige måtte købe nyt batteri. Men der er heller ikke mere end 6 mdrs garanti på. Og vi bruger vores meget.

Vores er en roomba 500 et eller andet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh må bare lige smide et link til den her søde kat. Det er ikke min kat, selvom den også er meget interesseret i støvsugeren, så sidder den dog ikke sådan der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh må bare lige smide et link til den her søde kat. Det er ikke min kat, selvom den også er meget interesseret i støvsugeren, så sidder den dog ikke sådan der.

Hvor er den sød :D

Jeg har også tænkt på hvordan vores katte vil reagere på sådan én. Nogen der har erfaring med det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den sød :D

Jeg har også tænkt på hvordan vores katte vil reagere på sådan én. Nogen der har erfaring med det?

Vores den lusker meget rundt om den og dapper lige lidt til den. Den er både nysgerrig efter hvad det er for en tingest, men samtidig lidt bange. Den er derfor aldrig i samme rum som støvsugeren.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den sød :D

Jeg har også tænkt på hvordan vores katte vil reagere på sådan én. Nogen der har erfaring med det?

Vores kan sidde og vaske sig og glemme den kører.. Loge indtil den puffer til ham ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hund, som også er ret ligeglad med den, bortset fra, når den puffer til hunden, så ser han meget fornærmet ud og går i sin kurv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en romba (et eller andet) og er glade for den. Den kan ikke stå alene, men i en travl hverdag er det rart lige at kunne få det værste væk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres erfaringer :)

Jeg bliver mere og mere sikker på vi skal have en og har næsten overtalt manden også, da han fandt ud af de ikke er så dyre som han regnede med :loveshower Men det bliver først når vi er færdig med vores renovering herhjemme vi skal have en.

Jeg er klar over den ikke skal bruges alene, men netop til lige at tage det værreste i hverdagen :) Det bliver sjovt at se hvordan vores katte vil komme til at reagere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den tror jeg I bliver rigtig glade for.

Har en veninde med 2 katte, og deres kører mange gange om ugen, da kattene fælder meget.

De har dog en der kommer og gør rigtig rent hver uge, men robotten klarer hverdags snavset, og det er den rigtig god til.

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har den fra elgiganten og er rigtigt glad for den. Lige pt suser den rundt i køkkenet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER