Oprettet May 16, 2011 Hvad gør jeg, når jeg har klikket multi quote på de besvarelser jeg vil citere? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2011 Du trykker "Multi Quote" på de besvarelser som du ønsker at svare på samtidig. Derefter trykker du "Tilføj besvarelse" (IKKE hurtig besvarelse) hvorefter citaterne fra de quotede besvarelser dukker op :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2011 Hvad gør jeg, når jeg har klikket multi quote på de besvarelser jeg vil citere? Du trykker "Multi Quote" på de besvarelser som du ønsker at svare på samtidig. Derefter trykker du "Tilføj besvarelse" (IKKE hurtig besvarelse) hvorefter citaterne fra de quotede besvarelser dukker op :) Såååådan... Tusind tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2011 Såååådan... Tusind tak :) så lidt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2011 Jeg har også først fundet ud af det for en uge siden - før det var jeg inde i hver besvarelse jeg ville quote og kopiere... Det andet er noget nemmere :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2011 Jeg har også først fundet ud af det for en uge siden - før det var jeg inde i hver besvarelse jeg ville quote og kopiere... Det andet er noget nemmere :D Lige præcis :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites