Oprettet May 16, 2011 Ja jeg synes altså det er lidt vildt.... En mødregruppe.... Så er man blevet mor ^_^ :wub Nå men hej med jer :D Skulle vi ikke lige få et overblik over hvem vi er herinde? Hvis i nu alle laver et indlæg i denne tråd, med lidt info og et billede eller to af den lille ny?? :7: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2011 Ja herhjemme er vi min mand Kristian og jeg, og så lille Marlon. Han blev født til termin 31. Marts :loveshower Han er vores første barn :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2011 Hvor Fantastisk.. en mødregruppe :toot Jamie er født d. 10 april. 1 uge over termin. Her i huset er vi nu 4... Mike og jeg, og vores 2 dejlige børn, Chloe og Jamie. (undskyld billede spammen) :) - Troldemor - hvor er Marlon bare lækker :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2011 JUBIIIII en mødregruppe :glad :glad :glad Vi er 4 i husstanden nu :wub :wub Jeg, min mand Mads og vores døtre Mille og Sofia :wub :wub Vi har fået en masse at se til siden vi har fået to smukke tøser.. Her er liv og glade dage.. Samtidig står jeg lige midt i eksamen og har lige trukket i dag til mundtlig dansk, så jeg må her er gang i den :huh :huh Her er vores lækkerbisken :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2011 Endelig kom der en mødregruppe ;) Vi er 3 herhjemme nu med lille david :) Han blev født den 23 april :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2011 eeeejjj hvor er jeres bebser bare lækre.. :) herhjemme er vi min kæreste, stefan og jeg.. og vores skønne lille prinsesse, Kira.. hun kom ud d. 2. April ved kejsersnit, 3 uger før termin.. her er Prinsessen så.. undskylder for billed-spammen... og er godt nok lidt irriteret over at hun ikke vil smile når der er et kamera eller en mobil i nærheden, men ligeså snart det er væk kan hun selvfølgelig godt ligge og smile helt vildt.. møgunge.. :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites