Besvaret May 15, 2011 EBAY EBAY EBAY EBAY EBAY... Det er den mest fantastiske side! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2011 EBAY EBAY EBAY EBAY EBAY... Det er den mest fantastiske side! Ej ikke også dig :D Sandie har lokket mig i fordærv en gang med ebay :lol ;) Nå men jeg må jo suse derind og blive lidt klogere på den side, selvom jeg for længe siden svor, at jeg ikke ville begynde at bruge sider, der tilbyder for mange ting :lolhit Jeg har rygrad som en regnorm :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2011 Den kjole jeg købte for nylig på ebay er sååå fin.... og i alt med porto blev det omkring 300.. Den fås i flere farver og størrelser. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2011 Den kjole jeg købte for nylig på ebay er sååå fin.... og i alt med porto blev det omkring 300.. Den fås i flere farver og størrelser. :loveshower LINK TAK :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2011 Den kjole jeg købte for nylig på ebay er sååå fin.... og i alt med porto blev det omkring 300.. Den fås i flere farver og størrelser. :loveshower Det må du da ikke bare sige uden at linke :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2011 Det må du da ikke bare sige uden at linke :badgirl Jeg har fået linket over FB, men tør ikke forsøge mig med, at linke herinde for så kommer Sandie med det samme og mobber mig :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2011 HER er den smukke kjole :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2011 Jeg har fået linket over FB, men tør ikke forsøge mig med, at linke herinde for så kommer Sandie med det samme og mobber mig :haha Hvordan kan du da tro at hun kunne finde på det :haha Bare fordi man ender de forkerte steder ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2011 Hvordan kan du da tro at hun kunne finde på det :haha Bare fordi man ender de forkerte steder ;) Ja men sidst troede jeg, at jeg kunne nå at skjule min fejl, men nej nej Sandie havde været der og quotet mig :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2011 Ja men sidst troede jeg, at jeg kunne nå at skjule min fejl, men nej nej Sandie havde været der og quotet mig :lol Ja det så jeg godt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2011 Ja det så jeg godt :D Ikke så heldigt :blush :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2011 HER er den smukke kjole :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Super flot kjole. Jeg er ret vild med den draperede overdel :-) Billede af dig med kjolen på ville være nice Gitte Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2011 Jeg går og taber mig en del jo, så derfor har jeg ikke gidet købe dyre kjoler osv - heller ikke da jeg skulle til min lillebrors konfirmation. Der fandt jeg en kjole i KVICKLY til 150 kr - den kunne fåes i rød og sort... :) Jeg synes den var VILDT flot til de penge, og er faktisk rigtig glad for den... Har brugt den to gange allerede(på 2 måneder), men den er så ved at være for stor om brysterne nu ;) Men kig de steder også.. Det er måske ikke det fedeste tøj, men man kan altså være heldig - også er det møgbilligt :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2011 Dejligt med god underholdning at komme ind til.. :lol Nej jeg kunne aldrig finde på at mobbe :lolhit Nogle farver du er vild med.. jeg har en del derhjemme i strl. L/XL jeg skal have solgt som jeg ikke har vist så sig til hvilke farver du vil have.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2011 Dejligt med god underholdning at komme ind til.. :lol Nej jeg kunne aldrig finde på at mobbe :lolhit Nogle farver du er vild med.. jeg har en del derhjemme i strl. L/XL jeg skal have solgt som jeg ikke har vist så sig til hvilke farver du vil have.. Hmm kan lide de fleste farver :D Dog er jeg ikke særlig køn i rød, så den undgår jeg ;) Men har du sort, blå, lilla eller ja hvad har du? Vil gerne vide lidt mere ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2011 Jeg har en sort.. med lille "diamant" spænde ved bryst... Det eneste billed jeg har her på denne computer en blå (den er i mit album med kjoler til salg) og Denne... finder lige en masse billeder.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2011 Jeg har en sort.. med lille "diamant" spænde ved bryst... Det eneste billed jeg har her på denne computer en blå (den er i mit album med kjoler til salg) og Denne... finder lige en masse billeder.. :glad :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2011 :glad Den kjole du linket til (på FB) hvad størrelse er den? :) Den er rigtig fin :glad Skal måske lige siges, at fødselsdagen kommer til at foregå i Zoo, når vi har spist ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2011 Det er str. L men den er lidt lang i det, så det måske ikke praktisk at rande rundt med i en zoo.. jeg skal have højhælede for den ikke når jorden.. (er 168cm) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2011 Det er str. L men den er lidt lang i det, så det måske ikke praktisk at rande rundt med i en zoo.. jeg skal have højhælede for den ikke når jorden.. (er 168cm) Tror godt den kunne lægges op uden det ville "ødelægge" noget :) Jeg har nemlig haft kig på sådanne kjoler på ebay ;) Samme model og også lang :) Kunne faktisk godt tænke mig en lange kjole, selvom vi skal vade Zoo rundt ;) Ellers må jeg bare have højhælede på og få ømme fødder :D Kan faktisk rigtig godt lide mønsteret op den :glad Ellers skal jeg også til 70 års fødselsdag i næsten månede, hvor det er på hotel til brunch ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2011 Altså har selv tænkt flere gange på at sy den op.. dovenskab vandt dog.. men jeg synes der er så meget mønster at man godt kan tage lidt af bunden hvis det skulle være :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2011 Altså har selv tænkt flere gange på at sy den op.. dovenskab vandt dog.. men jeg synes der er så meget mønster at man godt kan tage lidt af bunden hvis det skulle være :) Uh det lyder godt ;) Hvad skal du have for den? Håber jeg kan være i en L :blush :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2011 Jeg kan faktisk ikke huske hvad jeg gav for den.. havde måske tænkt mig at sælge den for 200.. jeg vejede 75kg da jeg var i den.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2011 Jeg kan faktisk ikke huske hvad jeg gav for den.. havde måske tænkt mig at sælge den for 200.. jeg vejede 75kg da jeg var i den.. Har du evt et link til den? For så kan jeg måske se noget om størrelsen - de har nogle gange nogle mål stående ;) For kan godt blive lidt i tvivl, for vejer lige lidt mere ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites