Nafrimi

Nanna klippede sit hår *aarrrggg*

18 indlæg i dette emne

Nanna valgte til aften at lege frisør selv z02.gif :blink :bask

Det skal godt nok klippes kort nu hvis det skal blive helt pænt :help

Fik lige leget paparazzi da billederne er sjove at have senere hen :lol

6ynqip.jpg

2d11xv.jpg

2s8od4k.jpg

2m7uo8i.jpg

33bn9er.jpg

f0ytfq.jpg

296krqs.jpg

Del dette indlæg

Åh nej ikke pandehåret <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh nej ikke pandehåret <_<

Jo pandehåret :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå nej da, hvad sagde hun selv til det?

Håber ikke at Annika kommer til at gøre det en dag, hun har langt pandehår og hår næsten ned midt på ryggen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hun må da have kigget i et modeblad :D Syntes da ofte jeg ser nogle med skråt pandehår ;) Men øv hvor er det træls, for det skal nemlig være temmelig kort for at blive en frisure <_< Og pandehåret er bare næsten det værste de kan klippe af :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh nej det er ikke for heldigt med pandehåret da :-(

Forhåbentligt har I en rigtig god frisør, som kan rette op på det. Men ellers en lille skøn pige du har :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå nej da, hvad sagde hun selv til det?

Håber ikke at Annika kommer til at gøre det en dag, hun har langt pandehår og hår næsten ned midt på ryggen.

Hun synes selv hun er blevet rigtig fin :lolhit

Puha, håber Annika holder snitterne fra saksen :kram2

Åh nej det er ikke for heldigt med pandehåret da :-(

Forhåbentligt har I en rigtig god frisør, som kan rette op på det. Men ellers en lille skøn pige du har :-)

Min mor får lov til at lave "damage-control" :P

Og tak, synes også hun er skøn (når hun ikke har leget frisør) :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow <_< Sikke da aktiv hun har været med saksen! Håber I kan få det reddet lidt, for skøn er hun :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej for den da :(

Ja der skal da vist en frisør til at rette op på det, men det er da altid noget at Nanna selv synes hun er smart :loveshower

Vi prøvede det med Andy, det er jo heldigvis ikke så slemt når det er en dreng, men der røg der godt nok trimmer på, men han havde så også klippet pandehåret, men det var helt oppe, så det kunne i hvertfald ikke redes :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhhh nej altså :P :P :P

Synes nu hun har gjort det meget godt :D Pandehåret bliver dog lidt svært at skjule...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først hehe.. og så :kram puha det må gøre ondt i moderhjertet..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe, jeg har selv været der da jeg var barn. Få dage inden jeg skulle til kæmpe familiefest... Løsningen blev en MEGET korthåret Mille - men det ser ud til at Nanna kan beholde en del af længden i hendes trods alt :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg skulle til at sige, har vi ikke alle lavet det nummer?? eller klippet en veninde???

men det er ikke sjovt nu, men husk at gem billede og historien til enten konfirmationssang eller lignende

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg skulle til at sige, har vi ikke alle lavet det nummer?? eller klippet en veninde???

men det er ikke sjovt nu, men husk at gem billede og historien til enten konfirmationssang eller lignende

Jeg blev klippet i børnehaven og da min far kom og hentede mig, måtte han spørge en pædagog om hvor jeg var henne, selvom jeg rendte lige efter ham :o :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er hun bare fin :loveshower Haha :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg blev klippet i børnehaven og da min far kom og hentede mig, måtte han spørge en pædagog om hvor jeg var henne, selvom jeg rendte lige efter ham :o :lol

:lol

Jeg kan lige se det for mig :D

Jeg er underlig nok aldrig blevet klippet i børnehave, men okay, jeg har så aldrig gået i børnehave ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lol

Jeg kan lige se det for mig :D

Jeg er underlig nok aldrig blevet klippet i børnehave, men okay, jeg har så aldrig gået i børnehave ;)

:haha så er det nok derfor :lol Min mor kaldte mig Christian noget tid efter, fordi jeg var blevet klippet så kort :klap :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

:haha så er det nok derfor :lol Min mor kaldte mig Christian noget tid efter, fordi jeg var blevet klippet så kort :klap :D

:haha

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER