mille1981

Hvorfor skal jeg ikke snart til stor fest...

18 indlæg i dette emne

Jeg er nemlig kommet til at kigge på kjoler på ebay.... suk! Hvor er der MANGE jeg bare må eje, men som jeg ikke har anledning til at tage på...

Skal faktisk til konfirmation på fredag, men der kan jeg jo ikke nå at få dem hjem til...

Synes især denne sælger har nogen skønne ting, der er til at betale... Elsker de 50'er inspirerede kjoler :loveshower

Denne her skal jeg også virkelig overbevise mig selv om at jeg ikke skal købe... Den kommer fra England, så der er en lille sandsynlighed for at jeg kan nå at have den på torsdag, så jeg kan tage den på til konfirmationen... skal/skal ikke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhhhh alle de kjoler! :loveshower , men ingen penge <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal der være en anledning for at shoppe :whistling :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønne kjoler :gp

Jeg står så og SKAL til stor fest/bryllup. Jeg kan så bare ikke købe en kjole, fordi jeg er gravid ;) Kan ikke lige overskue, hvad maven kan være i til den tid :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønne kjoler :gp

Jeg står så og SKAL til stor fest/bryllup. Jeg kan så bare ikke købe en kjole, fordi jeg er gravid ;) Kan ikke lige overskue, hvad maven kan være i til den tid :P

Hmm... En kjole med empiresnit plejer at have god plads til maven - det var måske en mulighed?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I var altså ikke gode nok til at overtale mig... :rolleyes Købte den kjole jeg linkede til samt denne Har ingen ide om hvordan sådan en kjole ser ud på mig, men synes bare den var SÅ skøn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I var altså ikke gode nok til at overtale mig... :rolleyes Købte den kjole jeg linkede til samt denne Har ingen ide om hvordan sådan en kjole ser ud på mig, men synes bare den var SÅ skøn...

Skøøøønne kjoler :loveshower

HUSK BILLEDER MRS HOTSTUFF :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er godt nok rigitg flot. Den kunne jeg da også godt bruge. Men ved ikke helt om jeg tør bestille noget i engelske str.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøøøøjjj.... Jeg elsker også at lure kjoler på Ebay, men det er et stykke tid siden sidst, og jeg må da sige at den shop du linker til er gemt i mine favoritter nu :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøøøøjjj.... Jeg elsker også at lure kjoler på Ebay, men det er et stykke tid siden sidst, og jeg må da sige at den shop du linker til er gemt i mine favoritter nu :P

YAAAAAAEHHHH Betina- du har fundet ind til vores hyggeligste forum :yay :balloons :toot :loveshower

Velkommen og bliv nu endelig rigtig længe :D :D :kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er den ene kjole - Jeg havde en tynd blazer udover til konfirmationen, så mine arme ikke var bare, men synes så ikke man kunne se kjolen så godt, så billedet er altså taget uden blazeren... Så må I leve med mine tykke arme ;)

post-94-034039100 1306004331_thumb.jpg

Den anden kjole er altså for lille, hvilket ikke helt var en overraskelse, men håber I kan se billeder af min i den på den anden side af somemrferien ;) Men hvor er den bare skøn... Glæder mig til at jeg kan passe den!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg være så fræk og spørge om 2 ting. For den anden kjole du linkede til, den har jeg bare forelsket mig helt vildt i. Hvad str fik du den i, og hvad str tror du realistisk det svarer til i danske str`?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er den ene kjole - Jeg havde en tynd blazer udover til konfirmationen, så mine arme ikke var bare, men synes så ikke man kunne se kjolen så godt, så billedet er altså taget uden blazeren... Så må I leve med mine tykke arme ;)

post-94-034039100 1306004331_thumb.jpg

Den anden kjole er altså for lille, hvilket ikke helt var en overraskelse, men håber I kan se billeder af min i den på den anden side af somemrferien ;) Men hvor er den bare skøn... Glæder mig til at jeg kan passe den!

Den er rigtig sød til dig den kjole...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fin kjole - og fin hårpynt! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg være så fræk og spørge om 2 ting. For den anden kjole du linkede til, den har jeg bare forelsket mig helt vildt i. Hvad str fik du den i, og hvad str tror du realistisk det svarer til i danske str`?

Det må du gerne :)

Jeg bestilte den i en str. 20, der vist normalt svarer til en 48 herhjemme. Hvis jeg måler den hen over taljen er den 46 cm.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er rigtig sød til dig den kjole...

Fin kjole - og fin hårpynt! :loveshower

1000 tak begge to :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor er det bare nogle fine kjoler!

Er imponeret over, du tør købe uden at prøve. Men det er jo gået perfekt :loveshower Nu får jeg jo selv blod på tanden, tør jeg? :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En meget fin kjole til dig,,,,,,jeg vil også inviteres til fest:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER