tazdiginez

BK forums

26 indlæg i dette emne

Nu sidder jeg her og ser en tråd omkring MadamBK - hvor mange BK forums er der

og hvor mange forskellige har i bruger på?

Jeg kender kun til Bryllupsklar og babyklar.

Hvad med jer andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er herinde.. Og har vist også en bruger på Bryllupsklar..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der findes bryllupsklar, babyklar og madambk.

Sidst nævnte er for dem der er gift og "ovre" baby børn perioden... og selvfølgelig os for alle andre.

Jeg har profiler alle 3 steder - men det er en evighed siden jeg har været på mbk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg er inde på alle 3 BK fora, Jeg startede på bryllupsklar i forbindelse med vores bryllup i 2009. Derefter oprettede jeg mig både på babyklar og madambk, men var ikke rigtig aktiv på dem. Det var først sidste sommer, jeg blev aktiv på det gamle babyklar. Og nu er det her jeg er mest aktiv. Madambk kigger jeg forbi 1-2 gange i ugen.

Udover BK fora, så er jeg på adoptionsverden.dk og på BX, samt kigger forbi hundegalleri engang imellem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har profil alle tre steder. Er dog ikke rigtigt begyndt at bruge MadamBK endnu og selvom jeg er færdig med bryllupsklar kan jeg ikke helt få mig til at slette profilen endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BX bliver også tit nævnt herinde synes, hvad er det for et forum?

Synes det bliver nævnt meget i forbindelse med søster-bx eller lign :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har profil alle tre steder. Er dog ikke rigtigt begyndt at bruge MadamBK endnu og selvom jeg er færdig med bryllupsklar kan jeg ikke helt få mig til at slette profilen endnu.

:ditto

BX bliver også tit nævnt herinde synes, hvad er det for et forum?

Synes det bliver nævnt meget i forbindelse med søster-bx eller lign :P

BX hed før i tiden babyklar (Det er vist noget med at Ki og Martin først solgte Babyklar.dk til nogen andre, og ny har købt domainet tilbage. Det "gamle" babyklar hedder således nu babyxplore.dk - ret mig hvis jeg tager fejl!).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det hedder babyxplore ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan læse forklaringen her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg startede på bryllupsklar for 2,5 år siden i forbindelse med vores bryllup. Jeg har stadig profilen men jeg er stort set aldrig derinde. Da vi var blevet gift, var MadamBK lige blevet oprettet, så der tilmeldte jeg mig også og bruger det hver dag, da jeg hverken skulle giftes igen og ikke lige havde planer om børn. Nu da jeg er gravid, oprettede jeg mig herinde også.

MBK er helt klart der jeg bruger mest tid, men jeg er også inde forbi her hver dag. Ikke hver dag jeg skriver, men jeg læser i hvert fald med herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var på bryllupsklar da vi planlagde bryllup, men wfter selve dagen var det knap så relevant :-)

Jeg har været lidt på mbk men synes aldrig helt jeg blev "en af flokken" og følte lidt de andre var svære at komme ind på. Meldte mig ud igen efter et par måneder.

Jeg har huseret på bx siden '05 og har fornylig sagt farvel og er sprunget herover til bk da jeg følte jeg havde brug for at være mere anonym uden at veninderne snager i det hele :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg startede på babyklar i januar 2006, da jeg var gravid med den første. Så skulle vi giftes i 2009, så der oprettede jeg mig på bryllupsklar, den profil er slettet igen, da vi jo er gift nu :D MadamBK har jeg en profil på også, men er ikke rigtig kommet igang med at bruge det forum, er mest herinde og så på bx.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der findes bryllupsklar, babyklar og madambk.

Sidst nævnte er for dem der er gift og "ovre" baby børn perioden... og selvfølgelig os for alle andre.

Jeg har profiler alle 3 steder - men det er en evighed siden jeg har været på mbk.

Hi hi... Der er ellers MEGET snak om babyer derinde for tiden... Man kan vel næsten sige, at der har været/ er babyboom derinde! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en profil for 7 år siden på Bryllupsklar - 7 år :o :o

Jeg har også en på Madam BK, men kan slet ikke huske hverken brugernavn eller password, ville egentlig godt til at bruge det lidt mere, men kan slet ikke huske det.. Må oprette mig på ny :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på Bryllupsklar, har ikke lyst til at slette mig derinde, har i øvrigt min brudekjole til salg derinde.. SÅ er jeg her og har også en tråd på MBK oprettede jeg efter brylluppet.. men synes aldrig jeg følte mig "hjemme" derinde.. slet ikke som her Elsker Babyklar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som de andre siger, så har vi Bryllupsklar og Babyklar. :)

MadamBK er en lille extra service til vores søde X BK'ere

Vi har også domænet Slankeklar.dk ;) - men der er ikke noget... endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi... Der er ellers MEGET snak om babyer derinde for tiden... Man kan vel næsten sige, at der har været/ er babyboom derinde! :P

Ja det er helt vildt som babystøvet har ramt mange af madammerne :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som de andre siger, så har vi Bryllupsklar og Babyklar. :)

MadamBK er en lille extra service til vores søde X BK'ere

Vi har også domænet Slankeklar.dk ;) - men der er ikke noget... endnu ;)

:o :o

:glad :glad :7: :7: :7: :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:o :o

:glad :glad :7: :7: :7: :glad :glad

:sc

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som de andre siger, så har vi Bryllupsklar og Babyklar. :)

MadamBK er en lille extra service til vores søde X BK'ere

Vi har også domænet Slankeklar.dk ;) - men der er ikke noget... endnu ;)

:8: :8: :8: Det lyder da hårdt.. men så vil vi glæde os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad står BK'et i MadamBK egentlig for?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som de andre siger, så har vi Bryllupsklar og Babyklar. :)

MadamBK er en lille extra service til vores søde X BK'ere

Vi har også domænet Slankeklar.dk ;) - men der er ikke noget... endnu ;)

Håber der snart kommer noget :glad :7: :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad står BK'et i MadamBK egentlig for?

Det står som sådan ikke for noget.

BK er jo bare blevet vores signatur, så derfor var det oplagt at kalde det for MadamBK.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også alle 3 steder! Bryllupsklar bruger jeg dog ikke rigtig mere. Kun til at følge med en min venindes planlægning, hvor jeg skal være brudepige :)

Jeg er nok mest aktiv på MBK :) Skønt forum med skønne madammer der altid er klar til at hjælpe, give et klap på skulderen eller et kram :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det står som sådan ikke for noget.

BK er jo bare blevet vores signatur, så derfor var det oplagt at kalde det for MadamBK.

:balloons

Okay :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER