Dorthe

Bliver det mon i dag hun smider bleen?

24 indlæg i dette emne

Annika er jo 3½ år og bruger stadig ble, men har i morges ville hun ikke have ble på. Så det fik hun ikke. Der har kun været et tisseuheld indtil videre, så håber hun kan holde ved det denne gang og blive blefri :goodluck Vi prøvede at tage bleen af hende i efterårsferien, men det var hun slet ikke klar til, så der fik hun den på igen. Så nu prøver vi igen, håber virkelig virkelig at det lykkes denne gang :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Held og lykke :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja pøj pøj med det, og ud fra din beskrivelse, så virker det som om, hun er mere klar denne gang...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak skal i have :)

Ja hun virker rigtig klar til det, det er kun blevet til 2 tisseuheld, men okay, da vi tog i LEGOLAND i eftermiddags, der fik hun altså ble på. Kunne ikke lige overskue at være der og hende uden ble ;) Men hun har sagt at i morgen i børnehaven, vil hun ikke have ble på, så det får hun ikke. Så jeg har pakket en masse ekstra tøj og undertøj i hendes taske, så må vi se hvor meget vi får med tilbage i morgen, når hun bliver hentet :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan godt forstå, at du ikke lige kunne overskue det i legoland ;) Håber succen fortsætter i morgen og hun bliver blefri i denne omgang :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan godt forstå, at du ikke lige kunne overskue det i legoland ;) Håber succen fortsætter i morgen og hun bliver blefri i denne omgang :)

Tror helt bestemt det lykkes denne gang, glæder mig til at få puslehynden og blespanden væk fra vores badeværelse og få en skuffe fri der også :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror helt bestemt det lykkes denne gang, glæder mig til at få puslehynden og blespanden væk fra vores badeværelse og få en skuffe fri der også :D

Kan jeg dælme godt forstå :D Drømte om det samme i dag, men Tilde bliver først 2 år, i næste månede, så det er lige lidt tidligt at drømme for meget :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan jeg dælme godt forstå :D Drømte om det samme i dag, men Tilde bliver først 2 år, i næste månede, så det er lige lidt tidligt at drømme for meget :D

Ja et halvt år mere, så tror jeg du kan begynde, men måske overrasker hun og smider bleen før :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja et halvt år mere, så tror jeg du kan begynde, men måske overrasker hun og smider bleen før :)

Man kan altid håbe :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man kan altid håbe :D

Det skader ikke, min knægt var 2½ år da han smed bleen. Men han var heller ikke så stædig som sin søster :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det skader ikke, min knægt var 2½ år da han smed bleen. Men han var heller ikke så stædig som sin søster :D

Uh Tilde er meget stædig :D Har faktisk tænke, at jeg prøver med Tilde til sommer - dog uden at have forventningen om, at det SKAL være der ;) Hun er nemlig begyndt, nogle gange selv at ville sidde på toilet :) Og andre gange vil hun bestemt ikke :lol Men hun vil også så gerne rende med bar mås, så det kan hun få lov til, når det bliver varmerer ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annika kom afsted i børnehave i dag uden ble, så jeg var meget spændt på, hvor meget vasketøj vi fik med hjem. Men der var slet ingen ting, hun havde det samme tøj på som hun fik på om morgen :loveshower Hun har bare været SÅ dygtig. Efter hun blev hentet i børnehaven, så havde hun 2 tisseuheld herhjemme, så det er da til at tage og føle på :) Så nu må vi se hvordan det går i morgen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er hun bare god :loveshower Rigtig flot, at hun ikke havde et eneste uheld i børnehaven :) Der er ellers en del, at blive distraheret af ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er hun bare god :loveshower Rigtig flot, at hun ikke havde et eneste uheld i børnehaven :) Der er ellers en del, at blive distraheret af ;)

Jamen hun er bare så god :loveshower Ja jeg ville også mene at der ville ske flere uheld i børnehaven end hjemme, men hun kan jo nå det endnu ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen hun er bare så god :loveshower Ja jeg ville også mene at der ville ske flere uheld i børnehaven end hjemme, men hun kan jo nå det endnu ;)

Nej hun fortsætter da samme stil i morgen ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

I går var der en tisse uheld og i dag har der ingen været :loveshower Hun er bare SÅ dygtig min lille pige. Hun mener også at hun ikke behøver bleen om natten mere, men den behøver hun nu stadig. Der er nemlig stadig lidt tis i den om morgen. Så det går bestemt den rette vej med at blive blefri her hjemme :) Så puslepuden bliver smidt ud eller gemt væk her i weekenden og blespand, hovede-halefadet og engangsklude bliver fjernet fra badeværelset også :glad Glæder mig til at få lidt mere plads på badeværelset :) Der kommer kun til at ligge nogle natbleer der nu :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:) Stor pige

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annika er forsat uden ble om dagen, der kan ske et enkelt uheld om dagen, men det er tisseuheld. Hun har sovet sin første nat uden ble her i nat, så det går også den rigtige vej der :glad Det er så dejligt at hun er over det med ble nu :) og billigere ;) :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare skønt :glad Store pige :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

hold da op, hvor hun da rykker, og tænk sig, hvis hun også blev helt fri for natbleen også :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

hold da op, hvor hun da rykker, og tænk sig, hvis hun også blev helt fri for natbleen også :loveshower

Jamen hun har simpelthen været så god, to nætter uden ble od uden uheld :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen hun har simpelthen været så god, to nætter uden ble od uden uheld :glad

Hold da op hvo hun bare kan :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER