Oprettet May 14, 2011 Her er lidt af de kager jeg har lavet :) Kage til en hyggesøndag hos min mor Kage til mandens arbejde Cupcakes jeg lavede til min datters halloween fødselsdag Kage jeg lavede til pædagogerne i Cecilias børnehave den sidste dag inden hun startede i SFO 2. maj Kage lavet til konfirmation 7. maj Kage lavet til konfirmation 7. maj Prøvedåbskage til Tristans barnedåb Kage jeg har lavet til manden arbejde der sælger bambusgulve :) Bryllupskage Dåbskage Fødselsdagskage Barselskage Fødselsdagskage Fødselsdagskage Fødselsdagskage Fødselsdagskage Fødselsdagskage bagfra Kage til en der er kommet ind for politiet Konfirmationskage Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2011 Hvor er de rigtig gode dine kager :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2011 Hold da op nogle flotte kager :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2011 De er helt vildt flotte, er meget vild med din halloween cupcake.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2011 Der er da ikke særlig meget nybegynder over de flotte kager! :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 Wauw...! Man skulle sørme ikke tro, at du er nybegynder :o De er virkelig flotte :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Hvor er de flotte! Du er da bestemt rigtig god! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Hvordan kan en nybegynder lave sådan nogle kager ? :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Tak :) Jeg har aldrig været på kursus eller noget.. Jeg har bare brugt min fantasi og blevet inspireret af andres kager :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2012 Rigtig flotte kager :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2012 Så er der kommet mange flere af mine kager på :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2012 Wow, hvor er du bare dygtig! især de sidste kager her er da bare FLOTTE! :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 Hold da op du er god til at lave kager :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2012 De er bare så flotte, Sorcha! Håber I har det godt og at Tristan har taget godt imod VS :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2012 Tak :) Susanne han startede jo i vuggestue og fik mellemørebetændelse allerede efter 1. dag så vi var hjemme hele første uge med ham. Så startede vi forfra mandagen efter hvor jeg afleverede ham om morgenen og hentede efter frokost. Sådan var hans dag mandag og tirsdag. Onsdag og torsdag afleverede jeg om morgenen og hentede ham igen efter han havde sovet sin lur efter frokost. Fredag holdt vi fri for han skulle hjem til sin mormor. Det var så han indkøring i sidste uge.. I denne uge er han bare blevet afleveret om morgenen og hentet eftermiddag. Han trives egentlig fint nok men han sover ikke særlig længe ad gangen derovre fordi han jo bliver vækket når der løber børn ud og leger så han er nogle gange lidt træt dernede sidst på dagen og skal helst sidde på armen. Men de siger han hygger sig i løbet af dagen så det stoler jeg på :) Håber du trives på arbejdet og Anna har det godt. Vi må lige finde en dag snart hvor vi alle 5 kan samles og lige følge op på de kære små.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2012 Lidt flere af mine kager :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2012 Det er nogle rigtig flotte kager du laver! :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites