Oprettet May 12, 2011 (Har også postet dette inde i "Vil gerne være gravid"-forummet, men I herinde i graviditetsforummet kan nok bedre svare på det....) Denne side beskriver ens udflåd igennem cyklus... Der står at udflådet, efter man har haft ÆL-udflåd, bliver: Tør, fugtig eller klæbende – lille chance for graviditet: Sekretet ændrer sig drastisk pga. faldet i østrogenniveauet. Det kan føles tørt, vandet, fugtigt eller klæbende og forblive sådan indtil menstruation. Det vil hurtigt tørre ind, og farven kan variere fra farveløs til hvid. Sådan fortsætter det, indtil menstruation. Er dette også tilfældet hvis ens æg bliver befrugtet og man dermed bliver gravid? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2011 Tror det er en gennemsnittelig beskrivelse det der....Jeg aner ikke om jeg havde noget udflåd.... Så du må væbne dig med tålmodighed de næste 14 dage efter æl :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2011 Jeg lagde heller ikke mærke til nogen markant forskel på da jeg var gravid og da jeg ikke var. Tror måske der var en smule mere udflåd i ugen op til mens, da jeg IKKE var gravid, men det har ikke været så stor en forskel, at jeg var sikker på noget var anderledes :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2011 Jeg tror den eneste måde at vide om det er "normalt" med en bestemt slags udflåd, er hvis man har tjekket sit udflåd over flere af ens cyklusser, for så kan man bedre sige at "sådan plejer den ikke at være" :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2011 Altså samtlige tegn på at jeg har ægløsning er forskellig fra cyklus til cyklus.. Nogen gange har jeg frygteligt meget stikken, masser af det klamme udflåd og humørsvingninger.. Andre gange er det en blandning og nogen gange mærker jeg INTET og er i tvivl om jeg overhovedet har haft ægløsning. Hvis så bare de der symptomer ku være ens fra gang til gang, så man lettere kunne lure om man måske var gravid inden mens udebliver :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites