Besvaret May 12, 2011 :lol der er der visse ligheder :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2011 ha ha ha ha aha ha :lol :lol hvor har du fundet det henne? er det noget du selv har opdaget Stine?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2011 ha ha ha ha aha ha :lol :lol hvor har du fundet det henne? er det noget du selv har opdaget Stine?? En ven på facebook lagde det på. Jeg synes dog at farvenuancerne på de onde stedsøstres kjoler passer lidt for godt, så måske der er nogen der har photoshoppet lidt. Nogen der har filmen der kan tjekke om deres tegnefilmskjoler faktisk ER den farve? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2011 Ej hvor er det bare godt :D Tak for aftenens gode grin :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2011 Ej hvor godt! Men ja, photoshop kan meget ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2011 Photoshop eller ej, så er det altså virkelig sjovt! :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2011 Mit link Jeg tænkte det nok - men sjovt er det nu alligevel :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2011 Jeg tænkte det faktisk da jeg så brylluppet og de kommenterede på kjolerne... Men sjovt lavet:P Del dette indlæg Link to post Share on other sites