MissingLink

Små krav :-D

16 indlæg i dette emne

Den store bliver 8 her om få dage. Vi skal holde fødselsdag for klassen og for familien den efterfølgende weekend. Menuen til klassen er på plads- der er heldigvis ikke de helt store krav.

I morges spurgte jeg så, hvad han synes vi skulle have, når familien kommer til fødselsdag (vi bliver 17, og de er inviteret til kaffetid). Efter lidt tænkepause;

"Jamen så synes jeg vi skal have kage- lagkage OG is. Men vi skal selvfølgelig have noget rigtig mad først, så jeg synes vi skal have det samme som vi får juleaften- altså undtagen ris a la mande, for vi skal jo have lagkage- altså en STOR en med jordbærcreme og vanilliecreme, og det andet gule creme- og der skal der selvfølgelig være et billede på kagen af en dinosaur- og selvfølgelig 8 lys. Og der skal nok være 3 af dem- ja, i hvert fald 3- OG is. Men husk at du skal lave det rigtige mad også, for det skal vi have først!!" :D :D

Det er da ikke særlig store krav til en 8 års eftermiddagsfødselsdags-komsammen til 17 mennesker vel? :lol :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:haha kæft han er bare herlig :D Han forstår at stille små krav :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kommer du da ikke til at kede sig ... HUsk drengen bliver jo kun 8 år en gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lir ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HAHAHA

Hvor er han sjov!!!

Så ved du hvad du skal lave det næste stykke tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, han er sjov :lol Også selvom han mener det helt alvorligt ;)

Har dog snakket med ham, og aftalt at det "rigtige" mad, bliver hjemmebagte grove boller i stedet for- det var så også helt i orden, så længe der var 8 flag i hver :D :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må i gang med at stege and, og lave brunede kartofler og rødkål :D OG lagkage og is :lol det er da det mindste du kan gøre når drengen bliver 8 år. :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jaeh.. Nu spurgte du jo ham om hans mening, såeh... :P Hehe.. hvor er han kær :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er da glad for at kravene herhjemme er lidt mindre ;) Borset fra en gang Cecilie ønskede sig buffet... ½ år i forvejen lavede hun lsiter med alverdens ting: Flødekartofler, frikadeller, div. stege, pølsehorn, pasta, salater og 100 andre ting. Er glad for hun nåede at skifte mening inden festen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, så kan man lære at lade være med at spørge :D :P

Men jeg må indrømme, at mit meget følsomme kvalmepunkt for tiden ikke virker særlig begejstret for at skulle stå og lave and, flæskesteg, medister, brune kartofler, rødkål mv- arg, får det næsten allerede dårligt ved tanken :puke :D :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, han er sjov :lol Også selvom han mener det helt alvorligt ;)

Har dog snakket med ham, og aftalt at det "rigtige" mad, bliver hjemmebagte grove boller i stedet for- det var så også helt i orden, så længe der var 8 flag i hver :D :lol

:haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit hvor er han bare herlig. ja man skal jo ikke spørge hvis man ikke vil høre svaret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt glad for at kravene er mindre herhjemme :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen du spurgte jo selv hvad han synes I skal servere, så bare se at komme i sving med and, rødkål osv. :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe....smart fyr :D Forestil dig at du havde sagt hans fødselsdag sku holdes på MacD....

I Drive inn'en!! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt glad for at kravene er mindre herhjemme :D

Kan jeg godt forstå ;)

Jamen du spurgte jo selv hvad han synes I skal servere, så bare se at komme i sving med and, rødkål osv. :lolhit

No way- der er sg alligevel grænser :D

Hehe....smart fyr :D Forestil dig at du havde sagt hans fødselsdag sku holdes på MacD....

I Drive inn'en!! ;)

:lol Ja, han foreslog også, at vi kunne tage hele klassen med i svømmehallen :o Selvfølgelig først julemad og så svømmehal- med 22 skrigende unger :haha

Se mig lige få et hjerteanfald af stress ;) :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER