Oprettet May 11, 2011 Som selvstændig vil det så være bedst at have firmaets bankkonti, rådiver mv. i samme bank som privatøkonomien eller er det bedre at 'sprede sine æg' og have to forskellige banker? Kan rådgivere godt finde ud af at holde de to ting adskilt eller er det bedst med forskellige banker? Og skal der ind imellem bruges papirer mv. fra privatøkonomien som gør det smart at have begge dele i samme bank? Vi bor i en lille landsby hvor vores bankrådgiver kender os i gågaden, kan huske vores børn mv. Og det selvom vi kun er dernede en gang om året. Hun er super god, men jeg er i tvivl om hun vil kigge for meget på privatøkonomien ift. rådgivning (der skal ikke tages lån, kassekredit eller andet i firmaet, så på den måde regner jeg ikke med at hun skal bruge huslånspapirer mv) Vi har tre banker i vores lille by - hvor den ene er ved at krakke... nr. 2 kender jeg ikke og den tredje er den vi har vores privatøkonomi i. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2011 Jeg vil til enhver tid mene, det er bedst at have begge dele samme sted. For det første, får man oftere bedre vilkår, hvis man i forvejen er kunder i banken. For det andet kender de jer allerede, og hvis I ellers er tilfredse der hvor I er, ville jeg ikke skifte. Men tag evt et møde med rådgiveren, og se hvad din mavefornemmelse siger dig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2011 Jeg vil give Missing Link ret, du skal samle dine interesser samme sted. Vi har Nordea Bank, og vores bankrådgiver har speciale i privatøkonomi kombineret med mindre virksomheder. Og det fungerer rigtig godt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites