Besvaret May 12, 2011 Har en klar svaghed for ham her: Ian Somerhalder Og ham her: Chad Michael Murray Eller ham her: Shemar Moore Hapser lige disse 3 her med, sikken et harem jeg burde have :rolleyes :rolleyes :badgirl :hophop Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2011 Jeg har set den. Den er rigtig god :) Ja den er suuuuper fed. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2011 Nu har jeg jo heldigvis fundet min drømmemand i den virkelige verden, men kan huske at jeg i mine teenageår var ret vild med ham fra "Interne Affærer", der kørte på tv3. Ved godt at det er lang tid siden, men tror vist at er er det eneste "tv-crush" jeg har haft.. :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2011 Nu har jeg jo heldigvis fundet min drømmemand i den virkelige verden, men kan huske at jeg i mine teenageår var ret vild med ham fra "Interne Affærer", der kørte på tv3. Ved godt at det er lang tid siden, men tror vist at er er det eneste "tv-crush" jeg har haft.. :rolleyes Han er heller ikke værst :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2011 Uhhh... det er skønt at se vi er så forskellige :) Jeg tænker tit på det afsnit af Venner, hvor Ross laver 'The List' over 5 mennesker han må have sex med selvom han er i forhold. Mon ikke vi alle kunne lave sådan en? :D Her er min i hvert fald: James Lafferty (fra One Tree Hill :wub) Orlando Bloom Ryan Reynolds Robbie Williams Taye Diggs (fra Private Practice) (og så er Chad Michael Murray en værdig konkurrent i One Tree Hill - jeg er nok mest lidt farvet af, at jeg godt kan lide den karakter James Lafferty spiller :rolleyes ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2011 Hmm... jeg synes det gennemgående tema er brune øjne i min liste - det har jeg da aldrig overvejet før ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2011 jeg har lige været inde og se fast 5 i biffen og en firkant med de her 3 ville jeg slet ikke sige nej til :) Vin Diesel. Paul Walker. Dwayne Johnson. Mums altså. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2011 jeg har lige været inde og se fast 5 i biffen og en firkant med de her 3 ville jeg slet ikke sige nej til :) Vin Diesel. Paul Walker. Dwayne Johnson. Mums altså. :loveshower MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMS :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2011 Uha... der er jo så mange lækre mænd derude.... Men drømmemanden må så absolut være ham her: Sebastian Bach Men når jeg nu ikke fik gaflet ham, er jeg ret godt tilfreds med min egen skønne drøm af en mand :wub :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2011 David Boreanaz - ingen over, ingen ved siden af!! F*ck, han er lækker!! Colin Firth er også højt på listen og så har jeg een herhjemme, som er lidt samme type... Han holder også for vildt! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2011 jeg har lige været inde og se fast 5 i biffen og en firkant med de her 3 ville jeg slet ikke sige nej til :) Vin Diesel. Paul Walker. Dwayne Johnson. Mums altså. :loveshower De skulle godt nok heller ikke løbe mange gange rundt om min seng :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2011 jeg har lige været inde og se fast 5 i biffen og en firkant med de her 3 ville jeg slet ikke sige nej til :) Vin Diesel. Paul Walker. Dwayne Johnson. Mums altså. :loveshower enig MUMS :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2011 Uha... der er jo så mange lækre mænd derude.... Men drømmemanden må så absolut være ham her: Sebastian Bach Men når jeg nu ikke fik gaflet ham, er jeg ret godt tilfreds med min egen skønne drøm af en mand :wub :loveshower Der er da også en vis lighed ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2011 jeg har lige været inde og se fast 5 i biffen og en firkant med de her 3 ville jeg slet ikke sige nej til :) Vin Diesel. Paul Walker. Dwayne Johnson. Mums altså. :loveshower Hmm... jeg tror de er liiige pumpede nok til mig... :o Jeg tror jeg ville være lidt bange for at blive mast :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2011 Gerard Butler FOR LÆKKER skotsk accent! Christian Bale.. Mååååååååååååms! Axel... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2011 Gerard Butler FOR LÆKKER skotsk accent! Christian Bale.. Mååååååååååååms! Mååååms :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites