Oprettet May 11, 2011 Inspireret fra en anden side så vil jeg da lige oprette dette emne.. Hvem er jeres drømmemand? Her er min. Er helt vild med Colin Firth i Stolthed og Fordom. Og ville faktisk ønske jeg levede dengang. Kan godt lide at mændende skulle gøre lidt kur, og man ikke rigtig kendte hinanden når man sagde ja til at blive gift. Men så kæresten siger er det film, og jeg skal lade være med at være så romantisk.. Nå ja og så er han da vildt sød i Bridget Jones dagbog :-) Og ville bestemt heller ikke sige nej til Robert Pattinson :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2011 ÅÅÅÅH det er ham her da :loveshower :loveshower (okey okey, ret beset er det vel drømme DRENGEN, men jeg er ung af sind, sååå :rolleyes ) Once af wolfgirl, always a wolfgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2011 HELT klart ham her (Robert Pattinson) og så lige disse her Jackson Rathbone Ian Somerhalder Johnny Depp Robbie williams OG mange mange flere :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2011 Hmm den er svær! Hmm jeg må ikke bruge billedformat på forummet? - Hvad gør jeg så? :help Nå men Realisk set, så er min drømme mand en type ligesom Bonderøven. Rent Drømmemæssigt er det derimod Christian Bale og Brad Pitt som han så ud i "Legendernes Tid" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2011 Tøser, I må lige skrive navne på når I viser billeder, jeg aner ikke hvem det er ;) Kan kun genkende en enkelt... Min drømmemand er i køkkenet og har lige lagt vasketøj sammen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2011 mmmmm......Colin Firth savle savle savle :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2011 Hmm den er svær! Hmm jeg må ikke bruge billedformat på forummet? - Hvad gør jeg så? :help Nå men Realisk set, så er min drømme mand en type ligesom Bonderøven. Rent Drømmemæssigt er det derimod Christian Bale og Brad Pitt som han så ud i "Legendernes Tid" jeg bruger tinypic ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2011 Må sige piger. I HAR GODT NOK GOD SMAG :yay Og sikke en masse lækre mænd der findes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2011 Kellan Lutz :loveshower :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2011 Jeg bliver aldrig, aldrig, aldrig træt af at kigge på den ALTID skønne Leonardo Di Caprio :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2011 Jeg bliver aldrig, aldrig, aldrig træt af at kigge på den ALTID skønne Leonardo Di Caprio :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Som forøvrigt er jeg også vild med ham her :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2011 Kellan Lutz :loveshower :kuller heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt enig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2011 Jeg bliver aldrig, aldrig, aldrig træt af at kigge på den ALTID skønne Leonardo Di Caprio :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Enig knaldlækker og knaldgod skuespiller :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2011 Som forøvrigt er jeg også vild med ham her :biglove Knap så knaldlækker :haha :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2011 Har en klar svaghed for ham her: Ian Somerhalder Og ham her: Chad Michael Murray Eller ham her: Shemar Moore Og ham her er altså også lidt cahrmerende på den lidt kiksede måde: Matthew Gray Gubler Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2011 jeg ligger bare så langt fra jer... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2011 Ohh en fræk tråd :badgirl Disse lækkerbiskner er mine absolutte drømmemænd: Hugh Jackmsn og Michael Shanks men synes da lige jeg vil vise realistiske mænd i mit liv... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2011 jeg ligger bare så langt fra jer... Han er nu bestemt heller ikke dårlig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2011 Sikke en god tråd og komme hjem til :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2011 Som forøvrigt er jeg også vild med ham her :biglove MARTIIIIIIINNNN :klap :klap :klap :klap Er der en mand jeg slet ikke kan klare, så er det Carl Mar :D :D :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2011 Enig knaldlækker og knaldgod skuespiller :loveshower Har du set Shutter Island Ki ??? Helt igennem fantastisk film og super plot :) :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2011 ÅÅÅÅÅH så er der ham her, mit livs kærlighed, fra denne film, legendernes tid, der er han bare så sindsygt smuk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2011 Har du set Shutter Island Ki ??? Helt igennem fantastisk film og super plot :) :) Jeg har set den. Den er rigtig god :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2011 ÅÅÅÅÅH så er der ham her, mit livs kærlighed, fra denne film, legendernes tid, der er han bare så sindsygt smuk Ja der er han virkelig Måms ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites