Dorthe

Klassefest?

15 indlæg i dette emne

Hvis i skulle til en klassefest med jeres gamle folkeskoleklasse, hvor ville i helst at det skulle holdes? I festsal, restaurant, spis og bowl eller noget helt 4.?

Del dette indlæg

Vi holdte det på en restaurant da vi mødes igen, men det var kun fordi at en af mine gamle skoleveninder ejede den, så vi kunne blive der efter luk ;)

Ellers ville jeg selv foretrække at det blev privat eller festsal, men det kommer selvfølgelig an på hvilken årstid det er på, for hvis det ville være sommer ville det jo være perfekt med et partytelt og en grill, det skaber altid go' stemning :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi holdte det på en restaurant da vi mødes igen, men det var kun fordi at en af mine gamle skoleveninder ejede den, så vi kunne blive der efter luk ;)

Ellers ville jeg selv foretrække at det blev privat eller festsal, men det kommer selvfølgelig an på hvilken årstid det er på, for hvis det ville være sommer ville det jo være perfekt med et partytelt og en grill, det skaber altid go' stemning :)

Jeg ville også selv fortrække privat eller festsal, da man kan snakke sammen på en anden måde end hvis det er restaurant. Men ville bare ikke gide alt det oprydning dagen efter, som man jo skal tage sig af, når det er festsal eller privat.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville også selv fortrække privat eller festsal, da man kan snakke sammen på en anden måde end hvis det er restaurant. Men ville bare ikke gide alt det oprydning dagen efter, som man jo skal tage sig af, når det er festsal eller privat.

Nu har vi holdt gadefest nogle gange herhjemme, synes faktisk ikke oprydningen er så slem når alt er pap og plastik, folk plejer gerne at smide det i de store skraldeposer jeg smider rundt omkring :D Men det er selvfølgelig meget forskelligt hvordan folk er med det ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har vi holdt gadefest nogle gange herhjemme, synes faktisk ikke oprydningen er så slem når alt er pap og plastik, folk plejer gerne at smide det i de store skraldeposer jeg smider rundt omkring :D Men det er selvfølgelig meget forskelligt hvordan folk er med det ;)

Jeg har det sådan lidt både og, ikke noget imod telt i haven men gider ikke rydde op bagefter ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har det sådan lidt både og, ikke noget imod telt i haven men gider ikke rydde op bagefter ;)

Det kan jeg sagtens forstå, selvom der da ikke er noget der stikke en go' dag derpå med oprydning af slanter :puke :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan jeg sagtens forstå, selvom der da ikke er noget der stikke en go' dag derpå med oprydning af slanter :puke :lolhit

Tak husker stadig mandens 30 års fødselsdag her hjemme i haven :puke

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville også helst holde det privat, men kan sagtens forstå hvis der ike er nogen der gider oprydningen...

Del dette indlæg

Annonce ♥

da vi holdte genforeningsfest, der holdte vi det på den skole, hvor vi havde gået...

Del dette indlæg

Annonce ♥

da vi holdte genforeningsfest, der holdte vi det på den skole, hvor vi havde gået...

Hvad gjorde i så med oprydning og rengøring?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad gjorde i så med oprydning og rengøring?

der var dem som stod for det, de havde brugt nogle af de penge, som det kostede at være med til festen, til at betale nogle af vores forældre, som stadig boer i byen til at hjælpe med oprydningen og rengøringen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville også holde festen privat. Jeg ser ikke oprydningen som et problem, hvis man bruger engangsservice og så kan man jo gøre det, at hver person trækker en seddel hvorpå der står hvad de har hovedansvar for, fx afrydning efter spisning eller oprydning til sidst - dermed ikke sagt at det kun er de der har opgaven der skal varetage den, jeg ville forvente at alle hjælper til, men dem der har hovedansvaret husker de andre på at opgaverne skal gøres.... :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg foretrækker et festlokale eller afhængigt af antal en restaurant, hvis man kan sidde samlet.

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi har holdt det både privat og i lejede lokaler. Synes jo det er hyggeligst at holde det privat

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da vi holdt genforening var vi ude og spise, men vi blev desværre spredt efter det, for folk ville forskellige steder hen. Det var lidt ærgeligt. Så tror jeg ville vælge privat og så tage oprydningen med ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER