Oprettet May 9, 2011 Test test Klik IKKE på DETTE LINK Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2011 I et forum med nysgerrige tøser er det vist den bedste måde at få os til at klikke på det ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2011 omvendt psykologi eller hvad, når du skriver klik ikke på dette link, så er det da det første vi gør... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2011 :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit ja ja her kender nysgerrigheden heller ingen grænser :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2011 :lolhit :lolhit jah så kan man jo ikke lade vær :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2011 Man bliver ligesom lidt advaret når linket hedder scary/scary_12.gif ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2011 Jeg har ikke trykket på det.... Bør jeg? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2011 Jeg bliver ikke fristet af sådan noget....altså udover at jeg måtte kigge i tråden, men ikke til at klikke på linket :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2011 Jeg har hverken klikket på linket eller kigget i denne tråd :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2011 :lolhit :lolhit :lolhit Har også et link i signaturen der ikke må trykkes på :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2011 Ja jeg tænke nok I ikke kunne lade være :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2011 Man bliver jo lige nødt til at tjekke hvad det er man ikke burde se :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites