Oprettet May 8, 2011 hej allesammen :) er ny på denne side.. har et spørgsmål til jer.. jeg er gravid i 9 eller 10 uge, ved det ikke helt. men har allerede lidt stor mave, er det virkeligt muligt efter så kort tid???? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2011 Stort tillykke med graviditeten og velkommen til! :loveshower Du kan sagtens have synlig mave på, på nuværende tidspunkt. Er det dit første barn du venter? Hvis ikke, kan jeg fortælle at man typisk vokser hurtigere anden gang da kroppen allerede har prøvet det en gang før :gravid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2011 Jeg kunne ikke skjule det fra uge 6 og jeg er 1. gangs fødende... Det er vist bare ret forskelligt. Tillykke med graviditeten :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2011 Det er helt naturligt... Mange bliver også enormt oppustet - det gjorde jeg.. Min mave blev spændt ud, så ikke gravid ud (men er også overvægtig).. Del dette indlæg Link to post Share on other sites