bwana

Vitaminpiller

8 indlæg i dette emne

:zzz Hej tøser.

Jeg har indset, at jeg er nødt til at begynde at spise nogle vitaminpiller, da jeg sikkert mangler både det ene og det andet. Trænger til noget energi...

Hvad spiser i ? Jeg gider ikke at det skal være 3 forskellige piller, da jeg er elendig til at sluge dem, så gerne en hvor det hele er i.

Håber I har nogle gode råd.

Tak og knus

Del dette indlæg

Jeg/Vi spiser omnimin og omnikrill... :) Det skulle gerne dække stortset det hele - at jeg så tager: Udo's choice, hemojern, longovitaler mv. ved siden af er af andre grunde.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Livol multi .. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Omnimin eller Spektro. De indeholder begge dét man behøver og forøger optagelsen med indholdet af sporstoffer :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Longo vital... kan jeg virkelig anbefale... begyndte på dem efter en tur hos min zoneterapeut... hun anbefalede dem fordi de er lavet på naturlige urter osv... så kroppen ikke skal bruge energi på at rense affaldsstofferne (som der er i nogle kunstigt lavet vitaminer) og lige nu spiser jeg dem med ekstra energi... skal være ærlig og sige at jeg til at starte med ikke mærkede nogen virkning, men efter 1½ uge begyndte de virkelig at give mig mere energi... de er lidt dyre, men kig i nogle store supermarkeder om de ikke har tilbud på dem... og så skal det lige siges at man skal tage 3 om dagen...

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger

Tak for jeres svar. Jeg vil da lige kigge mig lidt omkring, når jeg skal ud og handle. For noget skal prøves, det er helt sikkert :godmorgen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil anbefale dig en vitaminpille med ekstra D-vitamin eller alternativt en vitaminpille plus en D-vitamin på 25 mikrogram pr dag. Det har vist sig at mange har D-vitaminmangel og ifølge min læge bør alle tage et ekstra tilskud især om vinteren!

Har selv lige fået målt min D-vitamin status, og den var alt for lav, selvom jeg er flittig med at komme ud i solen om sommeren!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil anbefale dig en vitaminpille med ekstra D-vitamin eller alternativt en vitaminpille plus en D-vitamin på 25 mikrogram pr dag. Det har vist sig at mange har D-vitaminmangel og ifølge min læge bør alle tage et ekstra tilskud især om vinteren!

Har selv lige fået målt min D-vitamin status, og den var alt for lav, selvom jeg er flittig med at komme ud i solen om sommeren!

Hejsa

På de fleste piller står der at indholdet af D-vitamin er 100 % af ADT. Er det så ikke godt nok, eller bør man stadig tage noget ved siden af ?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER