Joxi

Hvad har i gang i?

9 indlæg i dette emne

(( Af kreative sysler for tiden))

I laver så mange smukke og dejlige ting herinde, og jeg er nysgerrig - Hvad har i gang i for tiden?

Jeg er Strikke/hækle/broderi pige, og for tiden øver jeg mig på kunststrik i form af en lille flakon, som meget gerne skulle være færdig i aften. Efter den vil følge en en større, og efter den en større endnu- Målet er at kunne blive dygtig nok til at kunne lave en fantastisk dug, jeg har kik på til min mor. Det er tungen lige i munden, men jeg synes det er sjovt at se mønntrene forme sig og blive flotte.

Derudover har jeg gang i at brodere en pude færdig. Jeg købte den i en genbrugsforretning til 20 kr, og den er halvt færdig. Det er i bedste "oldemor stil" og skal passe til den smukke gamle stol, betrukket med broderi, jeg har arvet fra min mormor - der kan noget nyt og fancy ikke rigtig passe synes jeg :)

Og så er jeg igang med at planlægge julegaverne, der tæller både sjal, strømper, vanter og huer og den slags ting. Og ja - så går sommeren nok med det :P

Del dette indlæg

Jeg er i gang med at kniple en blonde til et sæt babysengetøj

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her sys der sengetøj, bukser, kjoler mv... Fotograferes, redigeres - illustreres mv... Har alt alt for få timer i døgnet!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg "leger" meget med min nye symaskine, som jeg har været så heldig at arve :)

Det bliver til lidt kjoler og shorts, her hvor årstiden er ved at skifte, og så ellers hvad jeg kan finde på. Jeg er pt i gang med at lave et par "veninde-kjoler" til Isabella og hendes nye BBF :loveshower :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her sker der ik så meget. Er gået lidt krea kold <_<

Men har da fået smidt et par brødkurve gennem maskinen, og så har jeg (en del) projekter der mangler at blive helt færdige. De driller bare, så ooooooorker dem ik ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er igang med at skrive og tegne på væggen inde i soveværelset..

Ellers er jeg igang med at sy ammepude betræk og skal sy gardin, men for mandens skyld er det sat lidt i bero til vi rent faktisk går i gang med projekt baby

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er i gang med at brodere en julepakke-kalender, som jeg er halvvejs igennem.

Jeg er begyndt at overveje om jeg måske skal i gang med at lave et pudebetræk eller noget til at hænge på væggen på den lilles værelse efter.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er i gang med at brodere en julepakke-kalender, som jeg er halvvejs igennem.

Jeg er begyndt at overveje om jeg måske skal i gang med at lave et pudebetræk eller noget til at hænge på væggen på den lilles værelse efter.

... Nu kom jeg lige i tanke om at jeg har julepakke-kaledre liggende til mine piger på snart 3 år :rolleyes Det kunne godt være man skulle komme igang. Jeg er nemlig kun igang med den ene - og den er kun halvt færdig <_< :oops

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har syet solhatte, bukser og kjoler til mine egne og vennekredsens børn.

Og lige præcis i disse dage syr jeg på en kjole jeg skal have på til bryllup på lørdag.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER