Oprettet May 7, 2011 Den har delt min krop ind i røde og hvide farver - så har en dejlig varme nu. men hey hvis jeg skal se positiv på det så har min krop vænnet sig til solen til vi tager på ferie sydpå om 8 dage Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2011 Puha, føler med dig... Glemte selv alt om solen, så er bare KREBS-rød på brystet nu... :( Havde gudskelov i det mindste en stropløs top på (så jeg ikke får strop-striper, når jeg skal have brudekjolen på ;)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2011 Vi var i Legoland i går og efter at have givet alle ungerne og manden solcreme på var jeg lidt for sjusket til at få smurt mine egne skuldre. Men så kan man da se at solcreme faktisk virker - de steder den kommer på! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2011 Av av av Stikan, det ser grumt ud! :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2011 Ja Stikan godt eksempel på hvorfor solcreme er vigtigt :) Vi var også i Legoland igår, det var virkelig varmt, men godt det luftede lidt. ( jeg har kun 10 dage til termin, så synes sikkert også det ekstra varmt) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2011 Av en skulder Stikan! Men de der fingre er sjove - jeg havde også nogen sidste år ;) Men så kan man netop se at solcremen virker! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2011 Vi var i Legoland i går og efter at have givet alle ungerne og manden solcreme på var jeg lidt for sjusket til at få smurt mine egne skuldre. Men så kan man da se at solcreme faktisk virker - de steder den kommer på! Av av av for pokker da :( Det ser ikke rart ud. Del dette indlæg Link to post Share on other sites