Oprettet May 6, 2011 Jeg skal have hentet denne box og vores nærmeste BabySam ligger ca 10 km væk. I dette dejlige vejr, synes jeg det kunne være skønt at cykle derud (det er en af de ting jeg sagtens stadig kan, det med at gå langt, er straks lidt værre). Mit spørgsmål er til jer der har set den, hvor stor er den? Kan jeg have den med på cykel, eller bliver jeg nød til at hente den i bil? På forhånd tak til alle jer skønne kvinder :bunny Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2011 Hmm... jeg ved ikke helt om du kan cykle med den... Der er jo en blespand i kassen, så den er ret stor... Men du kan jo cykle derind og kigge efter, og hvis den er for stor, så kan du jo bare shoppe lidt babytøj så turen ikke er spildt... Snedigt :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2011 Hmm... jeg ved ikke helt om du kan cykle med den... Der er jo en blespand i kassen, så den er ret stor... Men du kan jo cykle derind og kigge efter, og hvis den er for stor, så kan du jo bare shoppe lidt babytøj så turen ikke er spildt... Snedigt :balloon :lol :lol Tænk at man kan få så mange gode ideér her på BK :lovebk :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2011 Jeg vil heller ikke mene, at babyboxen er cykelvenlig, med mindre du har en anhænger. Blespanden fylder en del og den er temmelig uhandy. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2011 Hmm... jeg ved ikke helt om du kan cykle med den... Der er jo en blespand i kassen, så den er ret stor... Men du kan jo cykle derind og kigge efter, og hvis den er for stor, så kan du jo bare shoppe lidt babytøj så turen ikke er spildt... Snedigt :balloon Aha, ekstra shopping, super idé :shop Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2011 Jeg ville godt kunne have den hvis dit bagage"tingest" (hvad hedder det.. ? ) Er godt og kan holde æsken... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2011 Jeg ville godt kunne have den hvis dit bagage"tingest" (hvad hedder det.. ? ) Er godt og kan holde æsken... Bagagebærer mener du? :D Ja, jeg ville også godt kunne have den på min bagage-tingest/bærer/cykelstol-agtige holderdims :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2011 Bagagebærer mener du? :D Ja, jeg ville også godt kunne have den på min bagage-tingest/bærer/cykelstol-agtige holderdims :) :bask :bask Bagagebærer... hehe synes det et fjollede ord.. og så alligevel ikke :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2011 Jeg hentede den i bil. Tror den er ret svær at bakse med på cykel. Især hvis du skal cykle 10 km. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2011 :bask :bask Bagagebærer... hehe synes det et fjollede ord.. og så alligevel ikke :whistling Da jeg var mindre troede jeg det hed bagagebæger.... :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2011 Da jeg var mindre troede jeg det hed bagagebæger.... :rolleyes Så du har altid været blondie :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2011 Da jeg var mindre troede jeg det hed bagagebæger.... :rolleyes Kun da du var mindre? ;) :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2011 Jeg ville nødigt cykle med den,men ville nødigt cykle generelt :P :P :P :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2011 Så du har altid været blondie :badgirl Kun da du var mindre? ;) :D HOV HOV..... Må vi så liiiiige be om kammertonen!! :klap :klap :numse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2011 Da jeg var mindre troede jeg det hed bagagebæger.... :rolleyes Ha ha ha... Det troede jeg også!!! Ej, hvor sjovt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2011 jeg tror altså sagtens man kan cykle med den, enten på bagagebærer eller stående i en cykelkurv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2011 Så lykkedes det at få hentet den. Var derude i sidste uge, men de havde sørme ikke flere tilbage. Tilgengæld var der 70% på ammebh'er fra sidste år. Så fik gjort mig et lille kup der :-) I dag havde de dem, og det kunne lade sig gøre at have den på bagage"bægeret" :lol Den var lidt stor, men det gik. Tak for hjælpen tøser. Del dette indlæg Link to post Share on other sites