Oprettet May 5, 2011 Tøser, er liiiige en smule i tvivl om hvorvidt jeg skal op på en TWIST STEPPER <_< :rolleyes Vil nemlig ikke tage 50 og 26 kg på som de sidste 2 graviditeter.. Men er så bange for at jeg "overstrenger" mig selv og får en SA igen.. Ville I ta 15 min. på TWIST STEPPER hver dag når man er gravid?!? Hvad synes I?? :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2011 Umiddelbart ville jeg godt ture. Det ser ikke ud til at være noget hvor du hopper eller får stød, og så burde det ikke være noget i vejen for at gøre det. Bare husk at lytte til kroppen og hvis den siger fra så stop med det samme, også selvom du ikke har nået de 15 min. :) God fornøjelse :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2011 Hej, jeg ville også turde gøre det (hvis jeg er sikker på at holde balancen og ikke falder ned :P ), men som loneb skriver, hvis kroppen siger fra, så stop! Held og Lykke med "ikke-tage-så-meget-på-projektet" :) :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites