Oprettet May 5, 2011 Jeg trænger sådan til nye sko og sandaler, manden har så en anden mening ;) :D, og jeg har sådan en lyst til at shoppe sko men kan bare ikke rigtig finde nogle fede hverdags sko eller sandaler. Kender i det? Dankortet er fundet frem og klar til misbrug, men så kan man bare ikke rigtig finde lige det som det skal være :D Nogle som er faldet over nogle fede hverdags sko, som jeg ikke vidste jeg manglede :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2011 Kender det alt for godt :D Så nu skal jeg da lige kigge på sko :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2011 prøv at kigge på mine yndlings sider havd sko gælder styledelux.dk ashoeaffair.dk jeg eeelsker Sofie Schnoor sko og har noj hmm 5-6 par sko/støvler derfra De sidder bare så godt på mine fødder og kan gås i hele dagen uden at få ondt Jeg har de snake i creme med peeptoe og sorte fiske skinds ballerinaer fra denne sæson, begge vildt fede og er mine hverdags sko Del dette indlæg Link to post Share on other sites