Oprettet May 5, 2011 Hej piger Der er babymesse i Øksnehallen i København i den kommende weekend (7.-8. maj). Jeg fandt ved en tilfældighed dette link, hvor man kan printe en side ud og få en deltager gratis med til messe - normal billetpris kr. 80,-. God fornøjelse til jer, der skal afsted Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2011 Den kan altid også printes på voresborn.dk det vil de altid have til messen.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2011 Jeg fik en kupon, da jeg bestilte årskort til Zoo. Og så ku man også tage en deltager med gratis :) Jeg skal derind på lørdag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2011 Jeg fik en kupon, da jeg bestilte årskort til Zoo. Og så ku man også tage en deltager med gratis :) Jeg skal derind på lørdag. Det skal jeg også.. med min dejlige mand ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2011 Øv.. Kbh.... kommer der ikke nogle i Odense?!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2011 Øv.. Kbh.... kommer der ikke nogle i Odense?!!! Vidst først til September Del dette indlæg Link to post Share on other sites