Oprettet May 4, 2011 De længe ventede 2 streger på g-testen kom i aftes og igen i morges. Jeg havde min mistanke i går morges, men nåede ikke at teste, så gjorde det da jeg kom hjem fra hundetræning. Og der var sgu 2 streger... Men tvivlen løb over mig og jeg vurderede at jeg måtte teste igen her til morgen. Og jeg nåede knap at tisse færdig, før de to streger var synlige. Så da jeg igen (ca. 15 min. senere) fik tissetrang, testede jeg igen og sørme om der ikke igen var 2 streger. Det kan vel kun betegnes som en graviditet... :loveshower Så juhu!! Det er så meget et ønskebarn og vi har endda kun prøvet i 2 måneder. Men hej til jer - vi "snakkes" nok ved igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2011 Tillykke og velkommen til :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2011 Stort tillykke og velkommen til :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2011 :glad Stort tillykke og velkommen til dette fantastiske forum! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2011 Kæmpe til lykke og velkommen til :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2011 Hvor skønt, tillykke med det :loveshower Kan godt genkende den med, at man lige må teste igen -og igen :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2011 Stort tillykke med :gravid Og velkommen hertil :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2011 Velkommen til og hjertelig tillykke med de to II :balloons :stork Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2011 velkommen til og stort tillykke med graviditeten. :D Håber du bliver glad for dette forum. :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2011 Tillykke med :gravid hvor er det fantastisk :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2011 Stort tillykke med graviditeten :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2011 Stort tillykke med graviditeten :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2011 Velkommen og hjertelig tillykke :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites