Oprettet May 3, 2011 SurpriseBaby er mig :whistling Jeg skal være Mama igen!!! Vi skal sg ha en lille Kung Fu Panda :D :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2011 Hvor skønt!!! STORT TILLYKKE!!! Var det ikke jer, der ikke vidste om I ville have mere end 1? Eller forveksler jeg dig med en anden??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2011 Weehuu - TILLYKKE :glad Tusind tak Louise :kiss Tillykke :loveshower Mange tak skal du have :kram2 Hvor skønt!!! STORT TILLYKKE!!! Var det ikke jer, der ikke vidste om I ville have mere end 1? Eller forveksler jeg dig med en anden??? JO!! Det var nok også lidt derfor vi var i chok. Var faktisk lige ved at være kommet mig over min midlertige skrukhed :D Men nu har chokket lagt sig, og vi glæder os- selv manden fortæller det til vennerne med en slet skjult stolthed i stemmen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2011 :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2011 :loveshower :loveshower :loveshower :kiss :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2011 Havde slet ikke luret at det var dig...... hvor er det dog FANTASTISK altså........ :loveshower :loveshower :loveshower Endnu engang tillykke.... ihhhh altså :wub :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2011 Jammen JUHUUUUU hvor er det bare en god nyhed. Stort Tillykke :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :balloons :balloons :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2011 Havde slet ikke luret at det var dig...... hvor er det dog FANTASTISK altså........ :loveshower Endnu engang tillykke.... ihhhh altså :wub :glad Hihi- troede ellers jeg var afsløret :D Og tak, ja det er fantastisk :biglove Jammen JUHUUUUU hvor er det bare en god nyhed. Stort Tillykke :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :balloons :balloons :balloons Tusind tak Pernille- ja, hvem skulle have troet det kunne ske og så oven i købet på minipiller :D Havde ikke forestillet mig det skulle ske, men jeg er meget meget lykkelig og glæder mig. Endnu engang har jeg modbevist lægernes påstand om ikke at kunne blive gravid :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2011 UHHH TILLYKKE!!! :loveshower :loveshower Hvor er det da bare hamrende dejligt altså :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2011 :loveshower :kuller :biglove :wub ENDELIG "in the open".... :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2011 :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :gravid :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!! Det var såmænd hvad jeg havde at sige om det... :whistling :D ;) :yay :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2011 Endnu engang kæmpe tillykke med miraket. Har du fået tid til Termins scanningen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2011 Hvor dejligt for jer! Tillykke med mini-Kung Fu-panda'en :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2011 :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2011 Hihi- troede ellers jeg var afsløret :D Og tak, ja det er fantastisk :biglove Tusind tak Pernille- ja, hvem skulle have troet det kunne ske og så oven i købet på minipiller :D Havde ikke forestillet mig det skulle ske, men jeg er meget meget lykkelig og glæder mig. Endnu engang har jeg modbevist lægernes påstand om ikke at kunne blive gravid :P Jamen så er det jo et endnu større mirakel :loveshower :loveshower :loveshower og meningen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2011 Ej Tillykke med det. Det var da en positiv overraskelse. :balloons Så bliver du hængende på BK lidt endnu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2011 UHHH TILLYKKE!!! :loveshower Hvor er det da bare hamrende dejligt altså :D Mange tak skal du have :) :loveshower ENDELIG "in the open".... :kiss Haha- ja, du var jo den første til at gætte mig :kiss :loveshower YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!!Det var såmænd hvad jeg havde at sige om det... :D ;) :yay :lol Du er så dejlig diskret Mette :D Tillykke :) Mange tak :) Endnu engang kæmpe tillykke med miraket. Har du fået tid til Termins scanningen Tak for det. Ja, har været afsted i dag, og skal scannes igen om et par uger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2011 Hvor dejligt for jer! Tillykke med mini-Kung Fu-panda'en :loveshower Tusind tak :kiss :loveshower :kiss Tillykke :balloons Tak :) Ej Tillykke med det. Det var da en positiv overraskelse. :balloons Så bliver du hængende på BK lidt endnu :) Mange tak Martin :) Og jo, jeg bliver hængende lidt endnu- er vel på en måde ret afhængig af det dejlige BK forum :D :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2011 FORTÆL hvordan det gik i dag?!?!?!?!?! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2011 FORTÆL hvordan det gik i dag?!?!?!?!?! :lol- tålmodighed min kære :D Jamen, jeg er åbenbart "kun" 6 uger henne. Lidt underligt, når jeg allerede er så "oppustet". Til gengæld kunne hun ikke bestemme sig for om der var én eller to, så jeg skal scannes igen om et par uger ;) Jeg tager det forholdsvis roligt, for da jeg var gravid med Isabella, troede de også der var to. Venter lige lidt med at panikke- endnu :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2011 Rigtig spændende :glad Glæder mig til, at høre om næste scanning :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites