tinapingvin

Selvmelidenhed i lange baner

10 indlæg i dette emne

Selvmelidenhed er en meget slem ting, det er jeg helt sikker på, men det er nu det jeg lider af for tiden.

Kender i det med at man er fuldstændig overbevist om der er et eller andet ravruskende galt med én. I det her tilfælde snakker jeg mig. Jeg vil nødig lyde som hypokonder, men jeg er sikker på jeg er syg. Noget som der ikke er opdaget. Jeg ved også hvordan frygten for jeg er alvorlig syg er kommet, nemlig fordi min søster har haft brystkræft og min mor døde af lungekræft, så hvorfor skulle der ikke også være noget galt med mig. Jeg ved folk tænker deres når de læser dette, men jeg aner ikke hvor jeg skal komme ud med mine tanker andet end at skrive dem ned og få gode råd til at komme ud over dette. :(

Grunden til alt dette ligger i:

- Jeg er ekstrem undervægtigt og kæmper en kamp med at tage på. MEN har lige lidt af omgangssyge så er tilbage fra scrats

- Jeg skrænter hele tiden og har svært ved at komme ovenpå

- Jeg er træt og udkørt hver dag

- Jeg bøvler meget med maven for tiden

- Jeg skal opereres for en knude i hånden (seneknude)

- Jeg har fået konstateret svære/meget svære celleforandringer - keglesnit d. 16/5

- Mine blødninger er ekstrem voldsomme og varer 7 dage (nok også derfor jeg er smadret)

- Jeg er svimmel

- Jeg har ømhed i meget af kroppen, på maven føles det blandt andet som et blåt mærke der sidder derinde et sted og lurer.

- Jeg skal højst sandsynligt også opereres i øret igen

Jeg overvejer at få et helbredstjek ved lægen på næste onsdag, og få taget blodprøver. Alt dette fordi jeg er så bange. Bange for der virkelig er noget galt med mig. Også med alle de ting jeg bøvler med, men også for at få overbevist mig selv om der ikke noget så jeg kan få ro på, og for at få hjælp til at komme ovenpå. Trænger til at være rask og ikke gå og skrænte hele tiden!

Pylder, pylder og atter pylder herfra!

Jeg er ked af det piger, men jeg har faktisk meget ondt af mig selv!

Del dette indlæg

Hvis ikke du skulle passe på dig selv, hvem skulle så ? Du er jo den eneste der virkelig kender dig og din krop. JEg har tit gået med tanken om at få et helbredsundersøgelse .. og jeg synes du skulle gøre det. Specielt med din bagage er det ikke mærkeligt tankerne vender oppe i dit hoved..

:kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram

Op til lægen med dig og få et helbredstjek!!! Jeg kan få mange af dine symptomer til at stemme overens med noget helt ufarligt, men man kan aldrig vide, og uanset om der ER noget galt eller ej, så skal du ikke gå og have det sådan! :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes det er en god idé at tage til lægen :kram

Ang. seneknuden, så er der ikke noget farligt ved den, det er betændelse som er kommet rundt om en sene. Har selv fået det fjernet 2 gange.

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg synes at det er en rigtig god ide med et lægetjek, men noget af det jeg tænker i forbindelse med dine symptomer er, at mange af dem er de symptomer, som vi oplever på de patienter vi har som er underernæret og ofte dermed undervægtige.

Er du sikker på, at du får protien og energi nok i din kost???

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram

Jeg kan godt forstå du er nervøs specielt med din familiehistore. Jeg vil også råde dig til at kontakte din læge for en helbredsundersøgelse så kan det forhåbentlig give dig lidt ro i sjælen. :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan står det til, har du været ved lægen :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde Tina tror du ikke at du er totalt stresset, der er en grænse for alle mennesker hvad de kan holde til

Mange knus

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så må jeg hellere opdatere igen.

Så er det imorgen jeg skal til gynækolog for at have lavet keglesnit - jeg er meget nervøs men det skal bare overståes.

På tirsdag skal jeg have mit helbredstjek ved lægen, og jeg skal til forundersøglese i Herning til operation med min hånd. Så lidt sker der da.

Jeg glæder mig bare til at få næste uge overstår. Jeg bløder stadig, og jeg har snakke med gynækolog om det og det er helt sikkert mine celleforandringer der spiller ind. Ikke fedt, men n ved jeg da der er lys forude.

Alt i alt er jeg glad for der sker noget, men jeg vil også bare gerne videre nu. Er træt af at jeg skal være så bekymret hele tiden!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER