Oprettet May 2, 2011 Djurs Sommerland har lavet Europas største watercoaster og den skal testes på fredag inden de åbner på lørdag. Og jeg er blevet udvalgt som en af testpiloterne!!! Jeg ELSKER rutchebaner så det bliver vildt sjovt!!! Har fået fire billetter og de to er reserveret til mig og min bonusknægt på 10. Pernille er i Odens og de tre små er for små / tør ikke. WEEEEEE!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2011 Øj sejt :glad Den glæder jeg mig også helt vildt til at skulle ud og prøve til sommer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2011 Godt det ikke er mig :D Men vildt fedt for dig - håber det bliver lige så fedt, som du forestiller dig :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2011 Ihhhh hvor fedt for dig - jeg er glad for det ikke er mig, men fedt når du synes det bare er super :balloons :loveshower Hvad siger du så i øvrigt til sådan en her https://www.youtube.com/watch?v=Z2HxW2g1V70&feature=player_embedded#at=10 nuuujjj jeg ville skide en grøn snemand :lol :lol :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2011 Ihhhh hvor fedt for dig - jeg er glad for det ikke er mig, men fedt når du synes det bare er super :balloons :loveshower Hvad siger du så i øvrigt til sådan en her https://www.youtube.com/watch?v=Z2HxW2g1V70&feature=player_embedded#at=10 nuuujjj jeg ville skide en grøn snemand :lol :lol :lol Åhh de har bare de sejeste forlystelser i Heide Park :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2011 Åhh de har bare de sejeste forlystelser i Heide Park :glad Jeg prøvede den store trærutchebane for et par år siden og var temmelig sikker på at jeg ikke overlevede. Puha jeg blev skidt, men alligevel stolt af mig selv over at have overvundet frygten for sådan en rutchebane :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2011 Jeg prøvede den store trærutchebane for et par år siden og var temmelig sikker på at jeg ikke overlevede. Puha jeg blev skidt, men alligevel stolt af mig selv over at have overvundet frygten for sådan en rutchebane :balloon Den nåede jeg desværre ikke at prøve da vi var dernede, men den så godt nok vild ud :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2011 Øj sejt :glad Den glæder jeg mig også helt vildt til at skulle ud og prøve til sommer :) Vil du med? Det er på fredag kl. 18.45 - 20.15 og jeg har stadig en billet til overs som du må få :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2011 Vil du med? Det er på fredag kl. 18.45 - 20.15 og jeg har stadig en billet til overs som du må få :) Det kunne da være vildt fedt, er bare så dårlig til at møde nye mennesker :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2011 Hvordan var rutchebanen? Har fået set et billede af den, og jeg bliver helt bange af, at kigge på den :lol Manden vil SÅ gerne prøve den :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2011 Da jeg elsker rutchebaner og ikke kan få det vildt nok, var den lidt kedelig efter et par gange i træk, men K på 10 syntes den var helt vild, så det kommer vist an på hvor vant man er til rutchebaner. Synes den er vildere en Thors Hammer men på ingen måde på højde med Piraten. Der er kun to bakker. En lille der kører rund når man lige er startet og den store der går ned under jorden og op i vandet. ....og man bliver våd! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2011 god fornøjelse!! (godt det ik er mig) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2011 Jeg syntes den ser helt vild ud og jeg har kun set billeder :D Kunne I prøve alt det I ville? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2011 Vi kom i gang en time for sent da vi skulle vente på TV2 Østjylland der skulle dække den første tur Men så åbnede de en bod som vi kunne tage alt det slik, is, sodavand mv. i gratis, så ventetiden var ikke alt for lang for alle os spændte legebørn. K og jeg nåede 4 ture før de lukkede - jeg kunne sagtens have taget en flok mere men K havde fået nok ;) De første 3 ture tog vi i træk, dvs. vi ikke var oppe af båden men bare fortsatte da vi kom ind. Men så skulle han liiiige op og strække ben og have lidt sodavand til den ømme hals - imponerende så højt en 10-årig kan skrige - inden vi fik dagens sidste tur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2011 Okay det lyder ikke dårligt med gratis slik og is :D Men det er da en rigtig god måde, at de får testet deres forlystelser :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites