Oprettet May 2, 2011 Hej I skønne mennesker derude.. Jeg har en datter som bliver 4 til juni, hun har haft ble på fuldtid indtil for 2 uger siden... Lidt træls var det.. <_< Vi havde prøvet en masse, men intet hjalp.. Så kom hun selv og sagde: "Mor jeg er altså blevet stor og bliver 4 år, nu vil jeg ikke have bleen på mere.." Blev lidt underligt i knolden, da hun SELV kom og sagde at hun ikke ville have den på.. Men blev selvfølgelig også vild glad :loveshower Vi tog bleen af, hun rendte rundt med bare numse og var meget glad :bunny Der har ikke været det eneste uheld (heller ikke om natten), så nu har jeg en datter som pludselig er blevet "stor" :yay Ville bare liiiige dele en lille glæde med jer :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2011 Kan godt forstå at du er stolt - sådan :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2011 Hvor er hun dygtig :) Kan godt forstå du er stolt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites