Oprettet May 2, 2011 Jeg var til fødselsdag i weekenden og fik i den anledning anbefalet "Den lille københavner" til scanning, f.eks. tryghedsscanning og 3D-scanning. Jeg har ikke selv været derinde, men fik at vide at de er rigtig flinke derinde. Fordelen er at priserne er rimelig billige. En tryghedsscanning koster 200 kr. og 3D-scanning koster 900 kr. Udover det har de også fotografering derinde som jeg synes virker til at være rimelig i prisen. Et link til deres hjemmeside Den lille københavner Som sagt har jeg ikke selv prøvet det og jeg har ingen personlige relationer dertil - jeg ville bare dele de billige priser med jer herinde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2011 Dem har jeg også kigget på engang, havde glemt dem igen dog. Det var i den periode hvor vi havde været ved jordemoder (allerede 13. uge) og han ikke var begyndt at sparke endnu og vi skulle vente helt til MD-scanning. Men vi fik ikke taget os sammen, og så begyndte han at sparke, så vi kom aldrig derind. Men ja, billigt er det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2011 Jeg vil da lige sige tusind tak for din post. Jeg har gået og tænkt over at få en tryghedsscanning fordi jeg har været lidt bekymret, men de fleste steder koster det 600 kr og det syntes jeg ikke vi kunne tillade os at bruge lige nu, så din post kom som sendt fra himlen. Vi tog derind samme aften og jeg har kun godt at sige om stedet. De er vildt søde, lokalerne utrolig lækre og det hele virker meget proffessionelt. Der var lidt ventetid (den billige tryghedsscanning til 200 kr kan man ikke bestille tid til, man kommer til i den rækkefølge man kommer), men det var ikke værre end et kvarters tid og vi blev budt café latte og varm cacao og en blød sofa at sidde i, så ventetiden gik hurtigt. Scanningen var fin - det var skønt at se hjerteblink, hoved og starten på arme og ben (er kun i uge 9). Fik en mappe med billeder og en dvd med billeder og endda lille film af baby med hjem. Er faktisk helt overrasket over hvad man får for sine 200 kr. Vil helt sikkert bruge stedet igen når det bliver aktuelt. Mange hilsner Solskin Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2011 :rolleyes Jeg vil da lige sige tusind tak for din post. Jeg har gået og tænkt over at få en tryghedsscanning fordi jeg har været lidt bekymret, men de fleste steder koster det 600 kr og det syntes jeg ikke vi kunne tillade os at bruge lige nu, så din post kom som sendt fra himlen. Vi tog derind samme aften og jeg har kun godt at sige om stedet. De er vildt søde, lokalerne utrolig lækre og det hele virker meget proffessionelt. Der var lidt ventetid (den billige tryghedsscanning til 200 kr kan man ikke bestille tid til, man kommer til i den rækkefølge man kommer), men det var ikke værre end et kvarters tid og vi blev budt café latte og varm cacao og en blød sofa at sidde i, så ventetiden gik hurtigt. Scanningen var fin - det var skønt at se hjerteblink, hoved og starten på arme og ben (er kun i uge 9). Fik en mappe med billeder og en dvd med billeder og endda lille film af baby med hjem. Er faktisk helt overrasket over hvad man får for sine 200 kr. Vil helt sikkert bruge stedet igen når det bliver aktuelt. Mange hilsner Solskin Wauw! :o Jeg tror da også sagtens jeg kunne finde på at få lave en ekstra scanning om et par uger. Jeg blev scannet i går, men fik intet med af nogen art. Og jeg synes der er virkelig lang tid til NF-scanning d. 17. juni :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2011 Jeg vil da lige sige tusind tak for din post. Jeg har gået og tænkt over at få en tryghedsscanning fordi jeg har været lidt bekymret, men de fleste steder koster det 600 kr og det syntes jeg ikke vi kunne tillade os at bruge lige nu, så din post kom som sendt fra himlen. Vi tog derind samme aften og jeg har kun godt at sige om stedet. De er vildt søde, lokalerne utrolig lækre og det hele virker meget proffessionelt. Der var lidt ventetid (den billige tryghedsscanning til 200 kr kan man ikke bestille tid til, man kommer til i den rækkefølge man kommer), men det var ikke værre end et kvarters tid og vi blev budt café latte og varm cacao og en blød sofa at sidde i, så ventetiden gik hurtigt. Scanningen var fin - det var skønt at se hjerteblink, hoved og starten på arme og ben (er kun i uge 9). Fik en mappe med billeder og en dvd med billeder og endda lille film af baby med hjem. Er faktisk helt overrasket over hvad man får for sine 200 kr. Vil helt sikkert bruge stedet igen når det bliver aktuelt. Mange hilsner Solskin Det lyder sørme godt og vildt billigt. Vi betalte 800 kr. i sin tid, for en scanning, da jeg var i uge 10. Her fik vi en dvd med hele scanningen, cd-rom med en masse billeder og også print af nogle af billederne. Del dette indlæg Link to post Share on other sites