Oprettet May 2, 2011 Og det er endda i min fritstillingsperiode :balloon: Så jeg slipper for dagpengesystemet og alt det bøvl. Jeg skal starte d. 16. maj og jeg GLÆDER mig :yay: Jeg har dog mange sommerfugle i maven, men det er så også fordi, at arbejdsopgaverne er ret nye. Bare lidt jubel herfra :) Knus Susanne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2011 Tillykke!! :yay Det er da alt for fedt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2011 Ej hvor dejligt :glad :glad :glad Stort tillykke :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2011 Sikke en skøn nyhed! Tillykke! :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2011 Tak skal I have :loveshower Knus Susanne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2011 Hvor dejligt! Stort tillykke med det :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2011 Ej stort tillykke! Som hvad? Fortæl fortæl :D :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2011 Stort tillykke :yay :yay :wee :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2011 Ihh hvor skønt. Stort tillykke. Og hvor lækkert du slipper for dagpenge ræset Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2011 Hvor er det bare dejligt :loveshower Stort tillykke med det :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2011 Hvor er det bare dejligt at høre Susanne... Stort tillykke med det :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2011 Ih hvor skønt, tillykke med det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2011 ej tillykke med det... jeg siger som en anden ..... fortæl fortæl (suk gid det var mig der havde fået arbejde) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2011 Tillykke :) :balloons :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2011 Åhh, hvor er I bare fantastiske :gp Ej stort tillykke! Som hvad? Fortæl fortæl :D :loveshower Jeg er ergoterapeut og har fået arbejde ved Kommunen :) Glæder mig sådan til at starte :wee Dog er der transporttid her i starten, da jeg kommer til at pendle. Men regner med at flytte i starten af august :) Knus Susanne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2011 Hvor er det bare skønt. Tillykke og held og lykke med det:-) Hanne Del dette indlæg Link to post Share on other sites