Besvaret August 14, 2011 Hvidløgsmarinerede koteletter og salat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Vi skal have spaghetti carbonara med tomatsalat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Kylling i karry. Min ynglingsret :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Take away-sushi fra Sticks'n'Sushi :P Da vi skal "fejre" vores kærestedag :loveshower Og sandsynligvis en Summerbird Grand Cru-flødebolle til dessert :P -de var egentlig købt som en lille værtindegave til min mor i lørdags, men vi glemte dem herhjemme, så nu er vi nødt til selv at spise dem - hvor ææææærgerligt :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Take away-sushi fra Sticks'n'Sushi :P Da vi skal "fejre" vores kærestedag :loveshower Og sandsynligvis en Summerbird Grand Cru-flødebolle til dessert :P -de var egentlig købt som en lille værtindegave til min mor i lørdags, men vi glemte dem herhjemme, så nu er vi nødt til selv at spise dem - hvor ææææærgerligt :whistling Ej øv da :D Lyder som en rigtig god menu til en kærestedag - håber I får en skøn dag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Jeg har bestilt nachos :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Jeg skal have frisk pasta med flødestuvede blandede svampe og porrer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Marineret svinefilet og salat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Hjemmelavede grovpitabrød med salat og kalkuntern :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Har lige siddet og læst HELE tråden fordi jeg ikke havde nogen anelse om hvad vi skulle have til aftensmad <_< og tror i det hjalp? :whistling Nu vil jeg have KYLLING, PANDEKAGER, PITABRØD og alle de andre gode sager i har fået siden første indlæg... damn you :angry Det hjalp jo overhovedet ikke en skid :blink :help Så nu hiver jeg manden med ned at købe ind efter arbejde, så må han vælge for sin gravide bridezilla, der synes hun har alt for meget andet at tænke på lige nu :btopic Så pt er status: ingenting! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Har lige siddet og læst HELE tråden fordi jeg ikke havde nogen anelse om hvad vi skulle have til aftensmad <_< og tror i det hjalp? :whistling Nu vil jeg have KYLLING, PANDEKAGER, PITABRØD og alle de andre gode sager i har fået siden første indlæg... damn you :angry Det hjalp jo overhovedet ikke en skid :blink :help Så nu hiver jeg manden med ned at købe ind efter arbejde, så må han vælge for sin gravide bridezilla, der synes hun har alt for meget andet at tænke på lige nu :btopic Så pt er status: ingenting! Pitabrød med kylling i og pandekager til dessert :P :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Rugbrød og franskbrød fra bageren med lækkerier fra mit arbejde: frikadeller, leverpostej, roastbeef, flæskesteg og diverse pynt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Vi endte med at tage forbi vores favorit-snask, så jeg fik pizzasandwich med kebab, og Carsten fik pølser i svøb m. brød... den mand har nogle underlige madtendenser.... Men imorgen bliver det lækkert! Der bager jeg nemlig noget durum/pitabrøds-et-eller-andet, som vi får med marineret kylling; jeg skal så have masser af salat i, hvor Carsten sikkert mener, at det eneste der skal i hans, udover kylling, er bacon... og så måske liiiige pandekager til dessert :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2011 I aften skal vi have pastasalat :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2011 Burgere med alle mulige lækkerier i :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2011 Vi har bestilt burgere og fritter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2011 Bbq kotelet, bagt kartoffel, coleslaw og bbq dyp :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2011 Frikadeller og kold kartoffelsalat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2011 Vi skal have pitabrød med diverse grønt, kebab, skinke og en græsk dressing :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2011 Vi skal have wok (grøntsager og kyllingestykker) og fuldkornspasta :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites